måndag, november 23, 2009

Lite form uppdatering i alla fall! (Videoklippsinlägg)

Jag vet att jag är fruktansvärd på att uppdatera, men det är så att under hösten blir man alltid lika trött, hängig och slö.. Nästan deprimerad måste jag säga! Dock så tränar jag på som vanligt, gör alltid mitt bästa, försöker inse att musklerna inte vet vilken vikt man tränar på, utan hur ont och plågade de blir!

Tränade bröst och nacke idag, kör ett upplägg där jag nu endast tränar 4 övningar på de stora muskelgrupperna. Hoppas detta kommer ge resultat, blir ju automatiskt att man höjer vikten och nått till set, men det är ju givet.

Har dessutom varit ganska kass de senaste två veckorna på att äta massa mat så jag nästan spricker. Magen får vila ett tag och även min motivation lika så, inte alltid kul att äta mat så man storknar!

Aja, här under har ni i alla fall en check på hur formen är, lite stats också för er som inte vet.
(Och ja, jag märkte att jag slog in handen i skåpet men nej, jag bryr mig inte så mkt ;D )




8 kommentarer:

  1. Otroligt vilken grym fysik du har för att vara så pass ung!! Själv är jag 23 år och kämpar just nu för att komma i topform.. Kolla gärna min blogg.

    mvh Hanna anonymfitness.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha (=

    Låter riktigt bra, finns inget bättre än tjejer som vet hur det är när man kämpar på!
    Jag kollar den direkt efter detta inlägg, ha en bra dag, kämpa på!

    SvaraRadera
  3. hur ser ditt träningsschema ut nu?;D

    SvaraRadera
  4. haha just nu tränar jag 2 dagar, vilar 1.
    Dag 1 Bröst/Nacke
    Dag 2 Baksida lår/Vader
    Dag 3 Rygg/Biceps
    Dag 4 Axlar/Triceps
    Dag 5 Framsida lår/Vader

    SvaraRadera
  5. Kan du ligga på ungefär 107 kanske ?? Bra off-form :). Fördelen med oss längre grabbar e ju att vi även kan se ganska proportionerliga ut under offperioden, o inte bli vandrande fyrkanter :D.

    Förresten . Har du räknat kalorier nån dag under off ?? Skulle va lite kul o veta bara.

    SvaraRadera
  6. vad kör du med för kosttillskott? gainer?

    SvaraRadera
  7. Till Nanok:
    Näe på videon står ju vikten, 114kg väger jag just nu. Haha precis, mer en vandrande rektangel ;) Nej jag räknar aldrig eller så, käkar bara på! Räknar inte ens under dieten =D

    SvaraRadera
  8. Till Anonym:
    Kör en hemmagjord gainer just nu med EAA, maltodextrin och Kreatinmonohydrat. Ibland tillsätter jag glutamin också. Annars kör jag med whey och kasein också. Prestationsökare händer det ju ganska ofta att man tar hjälp av också! (=

    SvaraRadera