onsdag, november 04, 2009

Sjuk?!

Nu när man var på G att dra ett skönt ryggpass idag, visar det sig att man är snuvig och känner sig yr!? Så utomordentligt dumt, aja.. Verkar som att det blir en hel veckas vila om jag inte vaknar upp frisk imorgon.

Nu snart ska man dra och hämta ut ett välbehövligt paket från gymvaruhuset, men först ska lite korvstroganoff med pasta ner i magen! Istället för dagens träning tror jag att jag ska ta och stretcha hela kroppen, 10-20 minuter max.. Det får absolut inte bli för mkt tid som går åt, då känns det bara som en pina när man ska göra det nästa gång!

Efter jag hämtat ut paketet kanske jag också köpt med mig nå godis eller nått liknande, sen sätter jag på nån skön serie =)

Får hoppas på frisk imorgon, då blir det ett skönt träningspass kan jag lova =)
Hörs då! =D

6 kommentarer:

  1. Härligt att du bloggar igen :)
    Paket från gg är som en julklapp, men man vet innehållet :P

    Jag är lite sjuk jag med.. fich en sprängande huvudvärk och blev illamående.. och lite yrsel.

    Längtar tills träningen drar igång igen, tror aldrig jag varit såhär motiverad att börja!!

    Mvh jimmy / ironleg

    SvaraRadera
  2. Till Iron:
    haha jadå!
    Men du ska ju beställa från gymvaruhuset =O

    Hade yrsel som fan igår, täppt i näsan också.. Men idag känner jag mig lite bättre, får se hur jag känner mig ikväll och om det blir träning!
    Hoppade på monohydraten som jag nyss beställde, ska bli skönt att köra den igen! =)

    Kul att höra att du är riktigt taggad att köra hårt, det är jag med!!

    Kör på mannen, vad hände med passen vi skulle dra? xD

    SvaraRadera
  3. Haha jag skrev fel! menade gv inte gg :)
    Passen vi skulle dra har blivit fett försenade men dom kommer :D

    Det låter som du fick det många andra har fått den här veckan och förra veckan. Alla får olika symtom, jag fick illamående/yr + en jäkla huvudvärk, låg i sängden från 17-07, idag mår jag prima! Om det är oförändrat imorgon drar jag ett pass på badminton :)

    SvaraRadera
  4. Tjamors.
    Insatt i fitness? njae vet inte riktigt hur du menar. Jag har kört AF tidigare 2 år.. men i år blir det bb -80 och cbb... så kan väl inte direkt säga att jag är mest insatt i fitness nu längre. ;)

    SvaraRadera