onsdag, december 16, 2009

Baksida lår idag, och även lite grejs!


Jag kanske börjar med att skriva om lite grejs!
Lite grejs är att jag fått hem tre produkter som jag beställde från WNT/Twinlab, en svart better bodies t-shirt med deras märke på baksidan plus en vit tröja med deras märke =)

Det stog på faktura lappen att jag skulle få 2 thirts och en tröja.. Men jag får ta andra t-shirten nästa gång! De produkter jag valde att testa från dem var deras kreatin monohydrat, Loadingdrink (innan träning) och Recoverydrink som bland annat innehåller kreatin, glutamin, kolhydrater och lite annat najs! Egentligen lite mer avancerad gainer kan man säga att recoverydrinken är, men jag tror på den!

Annars kommer jag dock att fortsätta att använda EAA FX eftersom det är perfekt i min prisklass, twinlab hade aminosyror också, men det kändes som att det var mycket mindre och lite dyrare.. Dock stog det att dem var bättre än vanliga fria aminosyror, jag kanske tar och testar dem nån annan gång!

Protein (whey) kommer jag köpa då jag ser att det är bra pris någonstans eftersom det också var väldigt för dyrt för en som pluggar som jag att köpa!


Så nu blir det att äta en massa mat, och tagga till baksida lår och vadpasset som jag har idag!
Jag kommer börja med produkterna jag fick hem nästa vecka, så jag varit utan kreatin, och annat tjafs i runt en månad =) Och måste säga att det gick lättare än vad jag trott att träna utan det, men nog känner man skillnad alltid, inte minst på placebo'n som är väldigt underskattad =D

KÖR HÅRT IDAG, DET SKA JAG!
OUT

1 kommentar:

  1. hej:) hur länge har du hållit på med att träna?

    SvaraRadera