fredag, december 18, 2009

Fin vilodag!


Inte för att jag märkte av den så mycket, eftersom jag låg och sov till 14.20, men jag var uppe kring 10.30 och kollade ut, och jag möttes av ett otroligt fint väder och man blev verkligen glad inom sig!
Vart till och med så glad att jag vaknade till, dock efter jag gick in till mitt rum igen, och satte på tvn för att titta, somnade jag om... Men jag tog bara ett kort utanför fönstret för att visa hur fin dagen var! =)

Sedan när jag vaknade så har jag hunnit äta en stor portion med ris och köttfärsås, två wasasport mackor, ett glas vatten, 1 vitamineraltablett och även omega 3.. Dock tog jag mig också en proteinshake och en mandarin också =]

Sedan drog jag ut med en polare för att hjälpa henne köpa lite saker hehehe ;)

Nu sitter jag bara här och funderar på vad som ska hända ikväll, om det blir nått eller inte?
Blir ju i alla fall en massa mat och sådant naturligtvis, plus att jag just hämtade ut 17,5kg kostillskott som jag beställt.. Dock var 10kg maltodextrin och 7,5kg var whey protein, så inte det roligaste paketet med prestationshöjare, men helt klart nödvändigt! =)

Nämen nu blire väl ett mellanmål eller nått =)
Imorgon tränar jag axlar och triceps, tror jag börjar med kreatinet också =D
Kör hårt ni som tränar, ni andra, fetta på ;)
OUT!!

4 kommentarer:

  1. Helt underbar morgon :) Men brr va kallt ! om det hade varit 8- hade det var varit skönt med en promenad men nu .. det går knappt.
    Hämtade nästan ut samma paket som du idag, hade maltot hemma.
    Funderar på att träna sönder mig, ska in på operation i februari och blir tvingad till vila i 5veckor! gah! tänk dig

    SvaraRadera
  2. Oja verkligen, sjukt najs altså =)
    ååh, vad är det du ska operera då mannen? =/
    Du får köra lite hårdare, eftersom du nu vet om att du ska vila ett längre tag!

    SvaraRadera
  3. Haha klaga på mina köp! ;P Nae men det ena paret behöver jag ju verkligen...å det andra kommer man ju inte använda förän till sommaren men kunde bara inte låta bli...dom var ju sååå snygga :D Jobbigt att va brud ibland!

    SvaraRadera
  4. Haha okejokej, jag skämtar bara lite med dig ju ;) Jo dom var väl helt okey, men du tycks ju ha råd och behöva dem!

    Haha kan tänka mig det =D

    SvaraRadera