måndag, december 21, 2009

Helgens pass!


Helgens pass var de första passen med monohydraten igen!
Påbörjat uppladdningen, och jag har höga förväntningar på wnts kreatin monohydrat, körde med eistelt innan.

Fick hem ett 17,5kgs paket från gymvaruhuset där jag beställer protein och kolhydrater för att det är så sjukt billigt helt enkelt! Dock kör jag också med deras EAA FX, men det hade jag redan hemma =)



Tränade axlar/triceps i lördags, och mina axlar känns fortfarande inte helt 100%iga.. Började dock med hantellyften istället för smithpressarna, och det vart iaf lite bättre!

Och igår tränade jag framsida lår och vader, det var lätt veckans bästa pass i alla fall!
Klarar ju inte av att köra knäböj med stången på axlarna framför mig, så jag plågar min rygg lite för att det ska ta lite mer på framsidan av låren, och det gav verkligen resultat på känslan!

Ett snabbt pass vart det igår också, endast 60 minuter med 4 minuters uppvärmning (+ min gång till gymmet) Hade ett sådant fruktansvärt tryck i låren och vaderna att dom skakade när jag väntade på bussen.. Och de skakade inte p.g.a. kylan inte! =)

Det ser verkligen ut som att det blir en riktig jul för oss här uppe i Umeå, underbart fint snötäcke, nu behöver det dock inte bli så mkt mer i min mening ;) Blir ba jobbigt när allt ska smälta bort! =O

Idag har jag vilodag, och det känns bara bra.. Har inte ork att träna idag eftersom man tar ut sig tillräckligt på sina två träningsdagar åt gången!

Nu ska jag gå och handla en massa mat, hoppas man får med sig sin lata bror som aldrig tycker att det är hans tur att hjälpa till =/

Imorgon är det bröst/nacke på schemat!
Får se om det kommer in någon video!

OUT!

6 kommentarer:

  1. Glöm inte att göra reklam för mig på nästa film då! Hahaha.... ;)

    SvaraRadera
  2. haha vi ser vad som händer, vart ju inget kreatin som jag skulle få ge till min polare ;)

    SvaraRadera
  3. Nae jag vet...det sög :( Men jag fick nått kul iaf :D Å du får ju en fin isskrapa iaf...å den är verkligen jättefin! Haha...

    SvaraRadera
  4. haha jaa herregud =)
    Tack, jag ser fram emot att skrapa någons bilruta eftersom jag inte har nån bil =]

    SvaraRadera
  5. Visst är det skönt att öppna paketen från gymvaruhuset, även fast man vet vad som finns där i så vill man sprätta kartongen snabbt som fan :D
    Låter som träningen går riktigt bra för dig, ska akta mig för ev explosion (du nämnde att du var påväg att bli sprängfet :D? ) då jag gästar före jag ska operera mig :D

    SvaraRadera
  6. Haha ojaa, man sprättar upp dem direkt för att sedan ställa upp allt i hyllorna så att det är "klart" och redo =D

    Haha det tycker jag att du ska, altså egentligen inte så jätte, men ganska go mage börjar jag få =] Inte så man tänker på det, men det gör jag hihi!

    Låter riktigt kul!
    Hör av dig innan vetja!

    SvaraRadera