onsdag, december 02, 2009

Innan träning

Nu är det inte länge kvar innan man ska traska iväg till träningen igen, och som jag sa i tidigare inlägg, är det baksida lår och vader som gäller! Idag på skolan gjorde jag bort ett prov jag hade i bagaget i Historia, vilket känns riktigt skönt! Det var muntligt, om rom och deras storhetstid, och jag lyckades faktiskt få ett vg iaf (=!

Ganska mkt i skolan nu mot slutet av året, två prov nästa vecka, inlämning av projektarbete redan på fredag?! Ska ta och göra en liten trailer av träningsfilmen jag gjorde, och lägga upp den här såsmåningom, bara för skojs skull!

Har just vaknat efter en liten powernap, var riktigt trött eftersom det vart halvsent igår, när jag pluggade. Men nu känner jag mig piggare, och känner motivationen till runt 6/10, inte så bra, men det kanske blir bättre! Dock vet vi ju att det inte bara handlar om motivation, utan vi måste bara slå oss lite på käften så vi vaknar till, och sticka iväg till gymmet ändå!

Nu ska jag ta mig nå fria essentiella aminosyror och kolhydrater, sen blire träningen!!
Hörs sen då!

4 kommentarer:

  1. vilken härlig blogg man hittat...grymt bra jobb..inspirerande läsning..kram S

    SvaraRadera
  2. tjenare, undrar bara vilket protein du använder dig av ?

    SvaraRadera
  3. Till Anonym:

    Jag använder mig av tre st olika proteinsorter, först vanligt whey protein, eftersom märket inte spelar så stor roll, så kan vi ta och säga det jag kör med just nu, Self Optimumnutritions micro whey 100%!

    Sen äter jag EAA FX från gymvaruhuset, vilket är fria essentiella aminosyror (Innan och efter träning)

    Och sist äter jag en port. kasein innan läggdags (=

    Kör hårt!

    SvaraRadera
  4. Till Sofia:

    Kul att du gillar bloggen min! (=
    Tack du, hoppas de går bra för dig med din träning!

    Kramkram!

    SvaraRadera