söndag, december 06, 2009

Lite innan träningen!

Vaknade faktiskt ganska sent idag, eller väldigt sent, gick iofs och la mig sent också, så det är inte så konstigt! Har i alla fall hunnit äta en måltid med 2 wasasport med smör, 1 proteinshake, en stekpanna med oxpytt och fyra stekta ägg! Känner mig ganska mätt faktiskt, känns bra!

Ska nu även gå och ta vitamineral och omega3 kom jag på i skrivande stund!

Det gäller inte bara att få i sig protein och kolhydrater när man tränar, utan vanliga vitaminer, mineraler och sådant är väldigt underskattat skulle jag tro! Jag tänkte inte så mkt på sådana vitaminer när jag började träna, men efter ett tag insåg jag att med vanliga vitaminer behövs för att stärka immunförsvaret så man kan vara frisk oftare = träna mer regelbundet!

Vet inte riktigt när det blir av att träna idag, har tänkt att sätta mig och plugga inför morgondagens samhällskunskapsprov nu!

Hörs sen!
OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar