tisdag, december 01, 2009

Nytt utseende, snyggare?

Jag tycker då att det vart snyggare, fräschare på nått sätt också!
Funderar på att börja göra mer videos, eftersom jag fick en sida skickad till mig där man kunde få pengar om de fick lägga in lite reklam i videon, dock krävs det att folk kollar. Men det är ju lika bra att se om det lönar sig, och ni får ju mer videos att titta på! (=

Idag är jag riktigt taggad på att träna bröst och nacke, vilade igår, och det var jätteskönt!

Har haft sovmorgon till 11.00 idag, så det borde går riktigt bra, just nu som jag kanske skrivit tidigare, tränar jag utan prestationsökare av något slag. Ska endast använda mig av Protein nu under ca 3 veckor!

Får se om man håller motivationen uppe utan pre workouts, ska bli riktigt intressant! Sedan när jag är "klar" för att använda dem igen, blir det pre workouten "Crack" som ganska nyligen kom ut här i Sverige!

Någon som redan testat den eller? (=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar