måndag, november 30, 2009

Skön och välbehövd vilodag!

Man ska verkligen inte miss unna sig vilodagar, iaf inte i förebyggande syfte!
Var väldigt trött idag, och jag vet inte hur det är med er, men jag känner verkligen att sova runt 7 timmar är för lite =S

Och sen jag börjat träna 2 dagar och vila en osv, har det verkligen gett resultat på massan, naturligt vis mer fett också, men känner mig typ enorm! (=

Gårdagens framsida lår och vader var riktigt sjukt segt alltså, körde väl hyffsat på knäböjen, men efter de fyra setten, stannade jag av både mentalt och fysiskt... Liggande benpressarna tog typ 30 minuter kändes det som, och jag orkade inte träna på tunga vikter alls!

Efter liggande pressarna vart jag lite småsur på mig själv och körde en annan maskinpress och gjorde 3 set lätta set som gjorde riktigt ont! Efter det blev det bensparken och vader..

Hoppas jag känner mig bättre imorrn, då har jag bröst!
Ska bli nice (=

Träna på, kör bättre än jag!

4 kommentarer:

  1. Då blev mitt framsida och vader pass bättre än ditt ;)

    SvaraRadera
  2. Kunde du inte komma på nåt bättre? :P Börjar bli orolig för att din bok kommer gå åt skogen:D

    SvaraRadera
  3. haha nej, jag orkade inte skriva nå mer ;)

    SvaraRadera