måndag, december 14, 2009

På rätt väg!



Nu har jag tränat 2 gånger sen jag vart frisk i fredags, tränade axlar och triceps på fredagen, och igår vart det framsida lår och vader!

Båda passen var helt klart godkända, men igår var jag riktigt trött när jag tränade, har fått för lite sömn i helgen skulle jag gissa på! Jag har då i alla fall en otrolig träningsvärk i både låren och vaderna, så det var ett bra pass på det viset!

La mig tidigt igår så att dagens pass skulle gå bättre, och det kommer det säkert göra också!
Kommer träna Bröst och nacke idag, och det känns som evigheter sedan jag tränade bröst, får se hur vikterna kommer ligga idag =)



Har försökt att äta bra, i helgen vart det ganska dåligt på den biten med, så man kan kalla det en katabolisk helg helt enkelt. Nu kommer det dock ett efterlängtat jullov som kommer ge mig en hel del motivation, sömn och mat om jag känner till julen rätt xD

Tagga till nu med dagens träning!
OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar