fredag, december 11, 2009

YES!

Idag mina vänner är det dags igen! Dags för att träna, efter nästan 5 dagars uppehåll =D!!
Känner mig riktigt taggad och riktigt glad, dock tänker jag inte träna för hårt innan nästa vecka, utan idag börjar jag där jag avslutade förra veckan, med axlar triceps.

Imorgon blir det framsida lår och vader för att ta vila söndag, och vara helt 100%ig på måndag och bröstpasset!

Fick denna video skickad till mig, och den var motiverande helt klart! Kolla in den vetja!



Nu blir det iväg till skolan och redovisa min lilla dokumentär jag och några klasskamrater gjort (=
Den vart inte så jäkla bra med tanke på att vi haft en hel termin på oss att göra den, men jag blir nöjd om jag får G, IG hade varit åt skogen, men det tror jag inte att jag ska få =)

Aja ha en trevlig dag!
OUT

6 kommentarer:

  1. som dom säger i videon att bodybuilding är ett 24/h jobb stämmer mkt riktigt, äta,vila,träna,skita (blir många toa besök)=D men det är även världens bästa jobb!

    kul att du känner dig bättre Dave, welcome back to the gym! ^^

    SvaraRadera
  2. Oja det stämmer riktigt, riktigt bra faktiskt!
    Haha om man kan ha det som jobb och tjäna pengar på det kan jag tänka mig att det är världens bästa jobb ja ;)

    Tack, känns bra! (=

    SvaraRadera
  3. kommer du att ladda upp ditt projekt i youtube

    SvaraRadera
  4. Nej det tror jag faktiskt inte, det vart inte riktigt lika bra som jag tänkt mig.. Men jag får dra en liknande grej senare med lite bättre form och så till sommaren skulle jag tro :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du är medveten om att det inte går att ta sig till den nivån som dom killarna är på utan steroider.
    Till och med för att vinna tungviktsklassen i Sverige så måste du vara ganska fullproppad med steroider.
    Men du verkar ju inte vara helt främmande själv för dessa preparat, så du kankske kommer att gå långt...

    SvaraRadera
  6. För det första så vet jag naturligtvis att de som är proffs inom kroppsbyggningen inte är rena..
    För det andra så vet jag även att de FLESTA som ställer sig på scenen i Sverige, likaså inte är rena (men det finns, det vet jag.)
    Och för det tredje:

    Det verkar som att du försökte göra mig ledsen med att skriva att det finns proffs som inte är rena, förstöra min "dröm" liksom.. Som om du ändå inte riktigt var säker på om jag kanske var ren eller inte?.. Men sedan kommer avundsjukan fram.. Och du ändrar dig och anklagar mig för någonting du tänker att jag "måste" använda mig av..

    Kanske läste dig fel, men det var så jag tolkade ditt inlägg.. Men jag blir ändå glad över det, det är ju på sätt och vis en komplimang.. Tack!

    Och ha en väldigt god jul! =)
    Det ska ni alla ha! OUT

    SvaraRadera