torsdag, december 03, 2009

Vilken "vilodag"..

Känner mig helt slut, helt utpumpad, dock i huvudet istället för kroppen!
Innan jag begav mig till skolan visar det sig att jag och chefen för WNT/Twinlab kommer överens om ett sponsringsupplägg.

Detta gör mig jäkligt lättad, både pga pengarna jag tjänar in, men också att någon vågar satsa på en. Någon som vill ha en i sitt team och verkligen ger lite för det också!
Tack WNT/Twinlab!!

Efter denna glada nyhet är jag på bra humör, så bra att jag gör en liten trailer av min träningsfilm jag gjort som skolprojekt med en kompis nu under hösten! Det tar fan längre tid än jag trodde, satt några timmar, minst 3, och höll på att klippa ihop allt! Dock vart jag klar, hoppas fan att ni gillar den bara! ;)

Är som sagt helt slut i skallen, även slut i kroppen eftersom jag var utan mat så länge, ikväll blir det därför en hel del lugn och ro, plus en massa mat!!

En glad dag för mig, sjukt roligt, sjukt motiverande, hoppas ni blir motiverade av min video!

The Video




24 kommentarer:

  1. Bra video :D Härligt med ett ovanligt intro.
    Kanske tränar ben idag även fast jag inte skulle göra det :)

    SvaraRadera
  2. Tack mannen, den är lite motiverande va? =D
    Haha jaa gör det för tusan, pressa ur dig allt!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket, verkligen en lättnad, sjukt skönt efter all möda!! Blir att pumpa som fan imorrn :D

    SvaraRadera
  4. Jäkligt brA FILM, NU VÄNTAR JAG PÅ HELA :D
    Hur lång är du och vad ligger vikten på idag ?

    SvaraRadera
  5. haha tack mannen, jag är 189cm och väger kring 114kg! haha vet fan inte om hela kommer upp, tycker typ att trailern är mer taggande ;)

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till spons David! Du är en stor inspiration, keep up the good work :)

    SvaraRadera
  7. Tack André! Kul att du är här och läser!
    Klart jag gör, i med och motvind! :)

    SvaraRadera
  8. Fan vad bra David! Grymt motiverande! Lycka till!

    SvaraRadera
  9. Tack Philip, kul att du gillar den!
    Visa motivationen imorgon på gymmet då! =)

    SvaraRadera
  10. Satan vad du växer trots att du bara kör halva utförandet....va fan käkar du?????

    bra jobbat iaf

    SvaraRadera
  11. Jag pressade ur mig det jag kunde, drog och böjde 4set istället för 3 som tänkt, och höjde dessutom vikten 7,5kg mer än planerat :D

    SvaraRadera
  12. vad heter låten? grymt bra låt!

    SvaraRadera
  13. Till Jonas:
    Haha som sagt, alla reagerar olika, på olika sorters träning och utföranden. Jag har hittat mitt sätt, DOCK verierar jag mellan strikt och halvareps som du säger!

    Tack, keep it up!

    SvaraRadera
  14. Till Jimmy:
    Men härligt mannen, dock tycker jag att du borde gå å lägga dig tidigare ;) Under sömnen hamnar kroppen i ett fint anabolt läge, glöm inte kaseinet bara =D

    Kör på med den där inställningen!

    SvaraRadera
  15. Till Anonym:
    Haha vad bra att du gillade låten ;)
    Den heter Metalingus med gruppen Alter Bridge, mycket nöje!

    SvaraRadera
  16. mycket riktigt sagt david till jimmyy om sömnen och som du säger gå aldrig och lägg dig hungrig!!!!!

    de är bra att du varierar dig, chocka muskeln varje pass är de bästa. Som du säger de gäller att träna smärt och köra de som passar en själv..... jag får har fått bäst ökningar (massa) av att köra strikt men ändå tungt med låga reps 4-8!!!!

    till FF???

    ha de

    SvaraRadera
  17. Alter bridge det va som fan, hur kan jag missat den låten hahaha!!!

    SvaraRadera
  18. Dig skulle man inte vilja möta i en mörk gränd på natten HAHAHAHA! fan du var ju KNALLHÅRD på den där tävlingen du var på!

    SvaraRadera
  19. Coolt att jag løpte på din blogg samma dag som jag såg din video på flashback :)

    Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  20. Till Anonym:
    Haha det vetu mannen, nu äre bara att rocka loss! ;)

    SvaraRadera
  21. Till Jonas:
    Ahaa okej, jo precis, sömn är riktigt anabolt!
    Och som du säger, träna olika är nyckeln! :)

    Nej tyvärr, men nästa år vettu, då blire tävling =D

    SvaraRadera
  22. Till Anonym:
    haha ser jag verkligen så hemsk ut =/ haha ;)
    Tack, det var en hel del dietande ;)

    SvaraRadera
  23. Till Robban:
    Kul att du hittade hit, och tack för lyckönskningarna (=

    SvaraRadera