fredag, december 04, 2009

Snart träning!!


Taggad som aldrig förr är man på träna, allt känns så mkt mer seriöst, även fast jag inte kommer ändra så mkt med träningen! Men som jag talade om tidigare, känslan att få träna, och känna att ens egna resultat gagnar andra också, är ännu roligare!

Idag ska jag träna Rygg och Biceps, och det kommer verkligen svida i alla muskler under träningens gång! Jag har dock tappat lite motivation att dra tunga marklyft, just nu känner jag aldrig för att gå över 140 kg, och istället köra lite snabbare, typ 5 set och riktigt jävla äckligt sjukt tryck!

Det blir TUNGT!
Hoppas fredagen varit en rolig en, det har det för mig, eller den har då varit väldigt produktiv!
Fick först redovisa filmen och trailern på sista seminariumet på projektarbetet, och jag fick faktiskt bra feedback, inte så mkt negativt! Efter det har man redigerat som fan till en annan film, som ska vara klar till nästa fredag.. Så det är fullt upp i skolan nu tills juluppehållet!

Nejmen, ska ta mig en powernap nu, nån halvtimma/timma, sedan blir det bara att bege sig till sitt andra hem!

OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar