lördag, juni 19, 2010

En härlig dag!



Tjenna!

En riktigt härlig dag har det varit hittils, vaknade runt 11.00 men drog mig till 11.30, drog i mig en prottedrink och en koffeintablett och sedan drog jag iväg till gymmet efter ett tag.

Körde 30 minuter hård cardio faktiskt, pulsen mellan 140-150 och det vart väl en 600kcal nästan på 30 min. Först 20 min på Crosstrainern, sedan 10 min riktigt hårt på stairmastern, svetten bokstavligen droppade från alla hörn och kanter från min hoodtröja och mitt ansikte.

Efter det så körde jag vader och mage, vaderna hade jag inte tid att träna igår, så jag tog och gjorde dem idag istället. Efter vaderna och magen, tog jag en bra stund, runt 30 min till att stretcha dessutom. Känner mig riktigt vig och hälsosam efteråt, och jag har inte ont någonstans i kroppen.

Dessa dagar rekommenderas starkt under vilodagar :)

Imorgon ska jag träna axlar och triceps, och tro mig, ska göra allt för att få upp en video på det med, och ja, det med i HD ;)

LET'S GOOO!

Nu ska kyckling och ris ner, sedan ikväll blir det ätarsnusk med massa cheese och burgare från McDonald's!! =D

Hörs imorrn,
OUT

David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar