måndag, juli 12, 2010

Axlar, triceps och vader!



Lite över en timma var allt som krävdes, för att träna axlar, triceps och vader!
Dock vart det naturligtvis inte några rekord, men så mkt svett och tempo och tryck att jag vart väldigt imponerad av mig själv hahah :)

Hade ätit riktigt otroligt bra idag, började med tonfisk och pasta + proteindrink, efter det tog jag mig 6 st STORA ägg och gjorde en äggröra+proteindrink, stack iväg och tränade min polare, kom hem och tog mig en proteindrink + vitargo.. Väntade ett tag till och åt kycklingfilé och pasta.. Nu var det dags för träning, och det gick GRYMT!

Försöker ligga på 1 min eller under mellan varje set, det går lättare och lättare nu, fått bättre kondition, men jävlar vad jag svettas.. Och plus att vi inte har någon AC eller nått på gymmet, så alla svettas mer eller mindre!

Axlarna kändes väldigt bra, inte ont någonstans, körde bara på!

Började med hantellyft åt sidan och 5 set (innan kör jag alltid uppvärmning naturligtvis)

Pressar i smith 5 set varav det sista var ett dropset från 80 till 50kg!

Framåtlutande hantellyft för baksida axlar 4 set.

Drag i cable med rep för baksida 3 dropset x 3set!

Triceps: Uppvärmning med 2 set lätta och högreppade pushdowns med rep innan smal bänkpress.
3 set smal bänkpress och droppade 3 direkt efter tyngsta settet för att sedan hoppa direkt på z stångspressarna, där blev det 3 set.

Supersettar mellan pushdowns för triceps och de liggande vaderna eftersom det endast var 10 minuter kvar tills de stängde, och det gick superbra!

Inga konstigheter idag, körde på, är jäkligt nöjd med passet, motivationen var lätt på 10 idag!!
Underbart känns det just nu, MÅSTE verkligen duscha nu och äta lasagne! =)

Imorgon har jag vila, glömde att skriva igår om gårdagens ben (tugnt) och bröst (lätt) pass!

Hade väldigt bråttom då också, men jag hann köra benen på 40 minuter (4 press övningar, många set!!) och 2 bröstövningar (hantelflyes med lite press och i cablecrossen) Har absolut min värsta träningsvärk genom tiderna i benen, och efter jag körde mina knäböj och just hade dropsettat från 140 till 100 och sedan 60 och MAX antal reps så började jag faktiskt smågrina i typ 2 sekunder för att jag var så utmattad! JÄVLIGT stolt faktiskt!

Men imorgon kommer det ju som alla vet vara den värsta träningsvärken i benen, och ja.. TACKA gud för vila!

Men återkommer troligen imorrn, blir nog cardio iaf =)

HÖRS DÅ!
OUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar