lördag, juli 10, 2010

Ingen träning idag...

Tjenare tjenare!
Fick en härlig födelsedag, trots att jag inte hade nått större "kalas", men det spelade ingen roll, brorsan och jag käkade tårta innan gårdagens pass. Senare efter passet så grillade vi hos pappa, jag, Tina, Mamma och Farmor!

Det var underbart att bara vara där i barndomshuset och sitta på altanen, fint väder och grilla, äta tårta osv! Helt klart den bästa presenten!!

Gårdagens träning gick jättebra, rygg, traps och vader var det på schemat, och hade verkligen "tårttryck" haha!

Det var ju tungt rygg, så jag körde övningarna chins, stångrodd, t-barrodd och marklyft, och efter det så körde jag traps med hantel och stångshruggs och det var JÄKLIGT tungt att hålla i vikterna i underarmarna efter marklyften, men det funkade! =)

Vaderna körde jag igenom med liggande vadpressar som vanligt, droppset och sedan var man DONE! En postworkout på McDonalds och 3 cheese och en big tasty satt inte heller HELT fel!! =D

Och som sagt, lite senare runt 5 var det grillning i Ersmark med finaste sällskapet, förutom att bror inte var med förstås! =)

Idag var det tänkt att jag skulle träna Ben (tungt) och Bröst (lätt) men gymmet stängde visst 13.00, hade för mig att det var 15.00 på lördagar men IKKE!

Vi svängde förbi för att kolla på Träna Teg om de hade öppet, men nej inte där heller.. Så det vart ofrivillig vila, men jag och Tina gick runt på teg och körde nån timma cardio och sedan lite mage i en lekpark hahah =)

Får ta dagens pass imorgon, och är riktigt taggad!
Hörs då!
Ha en underbar lördag, så hörs vi imorgon!

Vill också ta och tacka alla som gratulerat mig på Facebook och här på bloggen, UNDERBART!
Tror jag fick runt 80 gratulationer sammanlagt!

Keep it up!
OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar