fredag, juli 23, 2010

Bröst och Biceps baby!


Hallå alla bloggläsare!
Tog mig ett litet uppehåll eftersom jag haft så mycket att göra, varit med kompisar, födelsedagar och gud vet vad! (Naturligtvis har jag tränat)

Men ikväll är jag fri, en fin fredag som denna, blir bara slappande vid teven med mamma kanske? haha vi ser väl! :)

Idag rivstartade jag dagen med ett härligt pass bröst och biceps! Och jag må säga att det gick bra och trycket som jag tyckt varit halvkasst passet innan (lätt ben och lätt rygg) var tillbaka igen!

Efter träningen stack jag hem, stekte kyckling och gjorde pasta, slängde i mig det och en proteindrink sedan stack vi iväg till stranden och spelade lite beachvolley, dock kände jag mig jävligt trött i kroppen, skakig och skit så jag köpte mig en burgare med pommes också faktiskt! =O

Tyvärr vart det inte bättre.. Så det kändes småonödigt!

Kommer hem, in i duschen och sedan kommer gäster för att min lillebror fyller år idag, 19 bast!

Iväg till pappa senare, där farmor är och vi äter middag!

Nu är jag hemma, skapligt trött minst sagt.. Men tar mig tid för att skriva naturligtvis ;)

Passet bestod av följande övningar:

Lutande bänkpress:
50kg x 20
70kg x 15
90kg x 12
110kg x 6 droppar:
70kg x max
50kg x max

Hantelpress:
35kg x 15
40kg x 11
45kg x 8
50kg x 6 droppar:
40kg x 10 droppar till hantelflyes:
30kg x max x 3

Bänkpress dropset:
80kg x max x 3
50kg x max x 3, aka helt slut i brösten!!

Biceps var precis som vanligt dem med,

Sittande bicepscurl:
18,5kg x 14
20kg x 12
25kg x 9
30kg x 6

Hammercurl mot bänk:
15kg x 12
18,5kg x 10
20kg x 8

Sittande koncentrerade bicepscurls dropset:
18,5kg x max
15kg x max
12,5kg x max

Slut på passet, tack för denna gång!!

Imorgon blir det rygg tungt och nacke + vader!

Gymmet stänger 13, så det blir nån gång innan!

Tills dess,
träna hårt!
OUT

2 kommentarer:

  1. Tror jag gick in på bloggen 4ggr/dag sedan det senaste inlägget. Jag blev nog gladast av alla att se en ny rubrik :D

    SvaraRadera
  2. Hahah härligt Anton!
    Kul med sånna läsare måste jag säga! :)
    Sorry att jag varit kass i veckan, lovar att det blir som vanligt från och med idag :)

    Keep it up!

    SvaraRadera