söndag, juli 18, 2010

Dagens pass, och liten film på formen!

Idag har jag tränat ben och bröst, ben tugnt och bröst lätt =)

Körde igenom allt på under 1 timma, 4 övningar på benen och 1 övning på bröst, dock 10set typ, räknade inte ens!

Gymmet öppnar 16.00 på söndagar, så man han med några mål mat och även firande av min kusins fru som fyllde år idag! GRATTIS =) !

Så det vart 2 portioner käk och en massa fika innan dagens träning. Kom hem riktigt mätt, så jag vilade magen ett tag innan jag lyxade med Rage x2 och tittade på Coleman innan passet för att få extra motivation!!

Körde hårt som vanligt, och tempo nå fruktansvärt plågsamt!

Började med liggande enbenspressar:
40kg x 20
60kg x 18
80kg x 13
100kg x 11

Knäböj:
60kg x 20
100kg x 15
140kg x 10 droppar:
100kg x max
60kg x max

Hackliften:
40kg x 15
60kg x 14
80kg x 14 Var så jäkla less så jag stoppade här och gick på sista benövningen:

Sittande press i maskin:
120kg x 15
160kg x 13 droppar:
120kg x max
80kg x max

Sedan hade jag 15 minuter på mig innan gymmet stängde att köra bröst, och det vart hantelflyes för hela slanten:

20kg x 25
25kg x 15 x 2
30kg x 13 x 4

Okej det vart inte 10 set ens, men 8 iaf haha :) Jäklar vilket tryck kan man då säga! =D

Här under är filmen, med nerdietad midja på några 10cm till minst, så kan det se hyffsat ut iaf!
Imorgon är det vila, men kör på ni andra, så hörs vi på tisdag!

OUT!


12 kommentarer:

  1. You are huge!!
    Keap on!!!
    can you flex in a small shirt?

    SvaraRadera
  2. HAha, älskar kommentaren på slutet! =P
    Ser bra ut, benen som vanligt grymma, vaderna har du lagt på rejält, bra jobbat! armar och rugg bra som vanligt, bröstet kan behöva lite mer volym och "cut" mellan pecsen men det kommer se finfint ut efter dieten. Kör hårt mannen! =)

    SvaraRadera
  3. Thanks man, I will..
    And I think I can flex in a small shirt, but I dont think I will haha

    SvaraRadera
  4. Hah den var ett måste :)
    Jodu, håller med dig, just nu har jag rygg, bröst och ben som prio, som jag kör 2 dagar per split i schemat, men jag får ändå tillräckligt med återhämtning.. Så vi får se hur det blir :)

    SvaraRadera
  5. Ruggigt bra form! Speciellt ben och armar imponerade!

    SvaraRadera
  6. Vad heter låten?:)

    SvaraRadera
  7. Har följt din träning nu senaste dagarna :) hur ser ditt schema ut om jag får fråga det?
    Mvh/Kim

    SvaraRadera
  8. de enda på ryggen du behöver fixa är väl i princip tjockleken? :)

    SvaraRadera
  9. brukar du aldrig dricka alkohol? :P

    SvaraRadera
  10. Dricker mycket sällan alkohol! ca 3-4 gånger per år!

    Näe behöver fixa bredd också tycker jag, vill vara lite freaky! ;)

    SvaraRadera