torsdag, juli 15, 2010

Bröst och Biceps!


Hallåå allihopa!

Idag har jag varit ut å rejjt igen!

Vaknade 09.00, kom dock inte upp förrän 09.20 eftersom det vart ganska sent igår, och jag var så otroligt trött! Igårkväll lirade jag polarna upp på läktaren i NHL 09 på xbox, 10 är mkt bättre jag vet, men tyvärr har ingen av oss det :( MEN SNART KOMMER 11!! =D (Jordskredsseger och rekord mot "B" när jag vann med 9-0!) haha ;)

Tryckte i mig mat så fort jag kände att magen kunde hantera det, ca. 10 minuter efter jag vaknat, lax, potatis, sallad och protteshake såklart!

I med ragen ganska direkt efter FYFAN vad magen gjorde ont! sen iväg till gymmet kring 10.10.

Bröst och Biceps var på passet, och det startade tugnt! Hade tammetusan just stigit upp, så det var ej skoj i början måste jag säga.

Lutande bänk startade jag passet med (efter uppvärmning av axlar och leder)
50kg x 20
70kg x 15
90kg x 10
110kg x 7 droppar:
50kg x max väntar nån min max,
70kg x max

Rak hantelpress:
42,5kg x 10
47,5kg x 8
52,5kg x 6
42,5kg x 10

Hantelpress dock lite flyesstretch också (nått mitt emellan) hahah :)
27,5kg x 15
32,5kg x max x 3

Avslutar med bänkpress och dropset, dock endast 2 set per drop:
80kg x max, drop
50kg x max

x3set

Biceps gick bättre, då hade jag vaknat till, dock sänkte jag vikterna ett snäpp idag ändå!

Sittande hantelcurl:
18,5kg x 12
22,5kg x 9
27,5kg x 7

Hammercurl mot bänk:
15kg x 12
18,5kg x 10
20kg x 8

Avslutar med koncentrerade sittande bicepscurls x 3set
18,5kg x max
15kg x max
12,5kg x max

Sen var det dags att sticka hem snabbt, få i mig käk och protte, sedan spola av mig efter passet och iväg till beachen där det var underbart väder, beachvolley, och naturligtvis har jag med mig äggröra, protein och jag köpte mig en zero + en toast!

En riktigt skön dag, och de sas att grabbarna var sugna på revanch mot mig i NHL ikväll också, så då får dom väl det då ;)

Vila imorgon, men på lördag smäller det igen naturligtvis ;)
OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar