lördag, juli 17, 2010

Tungt rygg, traps och vader!



Då var det dags för ryggen att piskas igen!
Denna gång med de tyngre basövningarna istället för lite lättare maskinövningar!

Hade ett otroligt tryck idag, vet inte vad det berodde på.. Jag vet att en sak jag gjorde annorlunda igår var att jag inte tog så mkt proteintillskott under dagen och åt mat istället, och under kvällen kände jag att jag behövde mer, så det vart 3-4 shakes under de sista 7 timmarna av dagen + mat!

Började med 4 set av chins, som var överdjävligt tungt, och jag kände mig skakig eftersom jag ganska nyss hade vaknat!

Efter chinsen vart det stångrodd:
40kg x 20
60kg x 15
80kg x 13
100kg x 11
120kg x 9 droppar:
60kg x 15

Och efter stångrodden vart det t-barrodd:
40kg x 20
60kg x 15
80kg x 13 doppar:
60kg x max
40kg x max
20kg x max

Avslutar ryggpasset med marklyft, var helt slut i undermarmarna dock, så det vart:
60kg x max x 2
80kg x max x 2
100kg x max x 2.. Aj mina underarmar och rygg altså xD

Trapsen körde jag som vanligt med hantelshrugs 3-4 set och sedan 3-4set av stångshrugs innan jag var belåten och körde slut på mina vader i liggande benpressen!

80kg x 13
120kg x 13
160kg x 13
200kg x 11 dropp:
160kg x max
120kg x max
80kg x max
40kg x max

Helt slut, i med protein och glutamin och sedan hem och äta :)

Imorgon tränar jag Ben (tungt) och bröst lätt :)

Hörs då, och ha det bra i det otroliga vädret! (Iaf för alla Umebor!)
OUT

Bild från idag, jeklar vad mkt vätska längst ner i ryggslutet!! USCH


4 kommentarer:

  1. sick back pose dude :o

    saulius =]

    SvaraRadera
  2. Hey Saul!
    Thank you, Ive heard you did great and looked very good at NPC!

    How long you gonna stay in FL? =)

    SvaraRadera
  3. Ser sjukt bra ut mannen, lycka till med allt:)

    SvaraRadera
  4. Tack ska du ha, jag hoppas jag lyckas med allt haha :)

    SvaraRadera