fredag, juli 09, 2010

Happy B-Day!



Idag fyller jag 21 år, har tränat i 5 år exakt och jag är så glad när jag tänker tillbaka på min start på badmintonstadion..Endast träning av bröst, biceps och triceps, 1 övning per muskelgrupp, 5 set, 3 dagar i veckan?! 5 år kan verka länge, men så otroligt mkt jag ändå har fått bara p.g.a. att jag tagit träning och kost seriöst.

Inte har jag börjat få en trevlig fysik, utan fått lära känna nya människor, nya kontakter runt om över hela världen som jag värderar väldigt högt!

Ni som är yngre och läser, oj.. Ni har så jävla mkt roligt kvar, MÅNGA drömmar och mål som kommer att besegras inom dessa år, men nu när jag blivit 21, är det nya mål som kommer att tas och kämpas för!

Kör hårt gubbar, det kommer jag göra idag, HÅRD jävla träning av rygg, traps och vader!
Är man eller ska man ens ha en chans att bli champ, så MÅSTE man kunna ofra tid för sin träning, vare sig det är jul, semester, party eller födelsedagar!

Folk får inte ta det personligt, medans det är personligt!

Hoppas ni får en härlig dag, återkommer..
OUT


7 kommentarer:

  1. Häftigt att du har hållt på i fem år! Hur länge tränade du disco? Och när började du bli riktigt seriös? Eller var det bara i början som det blev disco?

    Du har ju minst sagt utvecklats riktigt riktigt bra dessa år! Hur har du tränat under dessa alla år? Är det ungefär i princip samma träning och splitt? Eller har du kört vissa månader hårdare typ 2-3ggr igenom hela kroppen? Eller har du hållt dig till en plan?

    SvaraRadera
  2. Grattis! Hoppas du får en grym dag och många roliga år frammöver!
    Mvh Jörgen

    SvaraRadera
  3. Grattis mannen! Se till att fira med ett sjuhelvets pass idag nu! =) Själv körde jag ben igår tills jag svimmade av. Då fick det vara nog! =P Bygg på och lev väl min vän!

    SvaraRadera
  4. Grattis! :) Jag har väl isånnafall mycket att se fram emot :)

    SvaraRadera
  5. Hej David!

    Du känner inte mig, men jag har följt din utveckling länge och är riktigt imponerad! Det är tydligt att du brinner för kroppsbyggning vilket även jag gör. Jag bor också i Umeå men tränar på ett annat gym. Har hållit på i lite över 1 år och gått från 65 till 80kg. Det är verkligen otroligt att se sin kropp förändras och man blir helt beroende av att fortsätta träna och försöka optimera träningen till det yttersta! :) Hoppas jag ser dig någon gång på stan så man får skaka din hand, tittar kanske in på USM någon gång. Grattis på födelsedagen och hoppas du gillar citatet:

    "No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old with out seeing the beauty and strength of which his body is capable." - Socrates

    SvaraRadera
  6. Grattis :) Fortsätt dom idag och du blir störst i sverige :)

    SvaraRadera
  7. Tack Erik, kul att höra att du tror på mig!
    Hoppas snart man får en kunglig sponsor som också vågar tro och satsa helt på mig :)

    SvaraRadera