torsdag, juli 08, 2010

Swoosh!



Hade typ aldrig tid att skriva igår efter passet, eftersom man såg tyskland förlora mot spanien, och sedan var man för trött för att sätta sig framför datorn!

Men jag tränade ett sjuhelvetes underbart pass med Bröst, Biceps och Vader, och måste säga att jag såg insane ut i spegeln, UNDERBART!!

Började naturligtvis med den största muskelgruppen och bröst, nu på mitt nya schema har jag ju bröst 2 gånger i veckan, så igår var det endast 3 övningar, endast pressar!

Lutande bänkpress:
50kg x 20
70kg x 15
90kg x 12
110kg x 6 droppar:
90kg x 2
50kg x 8

Hantelpress:
42,5kg x 10
47,5kg x 8
52,5kg x 7
42,5kg x 10
37,5kg x 10 avslutar med 2 set hantelflyes:
32,5kg x max x 2set

Bänkpress dropset x 2:
100kg x max
80kg x max
60kg x max

Efter detta, ville mina bröst inte vara med nå mer, i skrivande stund har jag jävlig träningsvärk, och imorrn kommer det vara värre!!

Bicepspasset var en succé det också! Att träna biceps efter bröst funkar riktigt bra, och det har jag aldrig gjort tidigare, så jag är superpositiv till detta också!

Sittande bicepscurl:
22,5kg x 12
27,5kg x 9
32,5kg x 6

Hammercurl över bänk:
15kg x 12
18,5kg x 10
22,5kg x 8 avslutar med att droppa till 15kgs igen och köra max reps stående!

Istället för 24an idag så gjorde jag sittande strikta curls med dropset:
15kg x max
12,5kg x max
10kg x max

Hann nästan inte ens med mina vader för jag tränade så sent, och gymmet stänger 20.30 under sommartid, så det vart bara 2set vader, och gång hem... Dock senare på kvällen efter vi tittat på fotbolls vm, så stack vi några ut till en plan här bredvid, där det fanns några mer som också spelade fotboll.

Efter lite uppvärmning så var det dags för match, naturligtvis vinner vi båda matcherna ;) !

Men idag, har jag FRUKTANSVÄRT ont i fötterna (spelade utan skor, konstgräs) och ont i vaderna!!

Imorgon är det dags igen, för andra ryggpasset i veckan (tungt) + traps och vader!

KÖR HÅRT NI MED!
OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar