söndag, juli 04, 2010

Söndag!



En dag med slafs och latande + onyttigheter från igår!

Vart som sagt en ätardag igår, och det var inte lite heller, började med att slänga i mig 3 st cheesebrugare och 1 Big Tasty från McDonald's och det var sååå gudomligt gott!
Dessa 4 burgare slank ner som om det vore vatten eller nått haha =)

Sen när jag såg på en film åt jag typ 5hg godis minst, så under dagens Axel och Tricepspass hade jag TRYCK.. Minst sagt!

Passet såg i princip ut som det gjort nu på sistone, hantellyft, press i smith, hantellyft för baksida axlar och baksida axlar i cablen. Körde på väldigt snabbt, hade inte tagit i mig nå koffein eller nått innan passet, plus att jag ätit godis som vart över från igår, så jag var ganska trött genom passet.

Dock hade jag bra tempo och samma vikter, så jag är nöjd!

Tricepspasset var också som vanligt, 3 set uppvärmning pushdowns i cablen, sedan smala bänkpressar, z-stångspressar och pushdowns igen för att mata ur muskeln innan jag tog i mig proteinet!

Gick hem från träningen och tog några omvägar så jag slipper gå ut ikväll, skulle jag aldrig orka, är helt slut och sitter nästan och sover under skrivande stund!

Måste ta i mig mer mat, ätit dåligt idag med tanke på att jag vill gå upp lite igen!

Hörs imorgon, dock har jag vila, blir lätt cardio med mage och vader, sen på tisdag börjar jag med nytt schema!

Hörs då,
ha en fortsatt trevlig söndag och sov gott!
OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar