måndag, juli 05, 2010

Vilodag dock vader, mage och cardio



Kände att vaderna nu hade fått vila nog, så matade på med tre st övningar faktiskt, dock bara olika pressövningar! Kardion är väldigt lugn just nu med endast ca 20 minuters gång och avslutade med några set mage!

Åt inget innan dagens lilla träning, tog dock i mig EAA, Omega 3, Leucin och lite malto innan passet och efter tog jag mig en glutaminprotteshake!

Har fått i mig 2 mål sen dess, vitt ris med köttfärssås och fläskkotletter med potatis, ganska högt gi på kolisarna, men vill ju inte tappa mer i vikt så man gör vad man måste =)

Hade tänkt att dra till beachen idag med, men nej, det vart inget av eftersom det varit kasst väder i Umeå tills nyss, nu verkar det komma lite solstrålar genom molnen. Troligen ganska snabbt över dock!

Har inte så mkt mer att skriva, är ganska trött idag, känner mig lite varm, lite ont i halsen också, så det blir vila och mat resten av dagen till imorgon då jag startar mitt NYA schema!!

Gjorde några få ändringar från det schema jag la upp för 2 dagar sedan, nu ser mitt schema ut såhär, och jag tror definitivt att det kommer hjälpa mig ett snäpp till med ryggen!

  • Dag 1: Ben(Lätt) Rygg (Lätt)
  • Dag 2: Bröst, Biceps
  • Dag 3: Vila
  • Dag 4: Rygg (Tungt), Vader
  • Dag 5: Ben (Tungt), Traps
  • Dag 6: Vila
  • Dag 7: Axlar, Triceps, Vader
Blir väl 3 mål mat till innan jag lägger mig, och så hörs vi imorgon! =)
Och ni som tränar ska köra på hårt som vanligt!
OUT!

4 kommentarer:

  1. hejsan grym blogg du har, undrar bara om du kan länka mig vilka kosttillskott du tar, vet att du tog upp det innan i ditt blogg men hittar inte det. En fråga till

    SvaraRadera
  2. Tjenare!
    Jo visst kan jag det, här nedan är dem:

    Protein: Whey (som mellanmål och tillskott) EAA FX som snabbt protein innan och under träning (innehåller även BCAA aminosyror).

    Carbo FX som är snabba kolhydrater under passet

    Omega 3

    Leucin FX som är en viktig aminosyra för proteinsyntesen

    Glutamin FX som är en aminosyra som hjälper till i återhämtningen och håller immunförsvaret i skick.

    Ibland tar jag Rage och liknande prestationsökare innan passen, och samma med kreatin monohydrat.

    Ibland äter jag Cissus som håller lederna i skick om man börjar få ont under en diet t.ex.

    SvaraRadera
  3. Hej David,
    en jätte fin blogg och hemsida du har! Du kommer bli en av Sveriges bästa BB. Fortsätt och bli större lycka till!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Tack ska du ha, väldigt fina ord, vi får se hur långt det räcker.. Men vi lär ju märka! =)

    SvaraRadera