onsdag, juli 28, 2010

Vila!




Jag känner att jag behöver ta en vila efter gårdagens dryga dag!
Hade ont i magen hela dagen igår, tror jag är lite magsjuk och så.. Men jag känner mig inte spyfärdig men ändå lite trött och slö av mig. SÅ det blir vila till på måndag nästa vecka, då är jag redo igen!

Så resten av denna vecka blir det väl endast lite trög cardio och en massa mat så att man känner sig helt återställd då man sedan börjar igen!

Tror jag börjar med lite tyngre vikter igen, och går ner på utförandet, lite lägre reps också.. Alltså med andra ord, CRAZY training!

Så nu resten av veckan blir det att fylla på med en massa motivation, med hjälp av diverse videos!
Som denna här i inlägget som jag just fick skickad av Djaanii!

2 kommentarer:

  1. Magsjuka är gymmarens värsta fiende :/

    SvaraRadera
  2. Eh ja.. Tappar kgn!
    Dock kommer man upp lika snabbt som man gick ner =)

    SvaraRadera