lördag, augusti 21, 2010

Gårdagens benpass


Godmorgon höll jag på säga!

Igår hade jag as ont i magen än en gång, andra gången på under en månad och det är verkligen inte kul!
Det blir nästan en panikkänsla efter ett tag när hur man än gör försvinner inte smärtan..

Men det försvann igår kring 17.00 och jag hade lyckat äta mat ändå, så då var det inget snack om att dra iväg och träna ändå! Dock kunde inte Cenny komma och passa mig på mitt tänkta 210kg knäböj, så jag får vänta med det ett tag till! Idag har jag väldigt mkt träningsvärk i alla fall, så jag är nöjd med passet såhär i efterhand!

Knäböj:
60kg x 20
100kg x 15
140kg x 10
180kg x 4 (var otroligt svårfokuserad under passet, så det var väldigt försiktiga knäböj och absolut inte godkända!
droppar:
100kg x 8
60kg x 10

Liggande enbenspressar:
40kg x 16
60kg x 13
80kg x 12
100kg x 8

Sittande benpressar:
120kg x 15
160kg x 13
200kg x 8
Går och kör 60kg på knäböjen tills jag inte orkar ett rep till och sedan var det dags för stretch innan vaderna skulle mördas!

10 minuter stretch och sedan körde jag faktiskt stående vadpressar i en maskin för omväxlingsskull, kändes helt ok och körde dem väldigt noga och höll dem spända i 3-4 sek ist för 2 som jag annars gör!

Idag har jag vila och ska äta upp mig till morgondagens axel och tricepspass!
Hörs då!
Keep it up, OUT!

4 kommentarer:

  1. Upp på scenen i höst så man får någon att heja på =)

    SvaraRadera
  2. Jag kommer gå upp på scenen i december lucia, inte sm eller olympia :]

    SvaraRadera
  3. Hur mycke kostar slow fx för dig på gymvaruhuset? du har vell b spons?

    SvaraRadera
  4. Tjena, nej jag har inte B spons utan jag får 10% rabatt på deras produkter och ibland som nu innan tävlingen och även innan jag stack till usa så bjöd dom mig på kostillskott några månader innan =)

    SvaraRadera