lördag, augusti 07, 2010

Helt sjukt...


Min träningsvärk från de senaste dagarna är överväldigande.. Har känningar i mina bröst och traps från måndagen, ryggen från tisdagen känner jag av väl och i vaderna har jag alltid träningsvärk.. Men mina lår.. Är outhärdliga.. Igårkväll satt jag hela kvällen, bad mamma värma och komma med maten för jag knappt kunde stå upp.. Och lika jävla efterblivet är det idag, om inte värre.. Plus att man har träningsvärk i axlar och triceps från gårdagens pass..

Hur jag ska kunna träna mina ben imorgon blir ett mysterium, som tur är har jag lätta övningar och inga pressar, men någonting säger mig att det blir en hel del cykling innan passet!

Idag har jag dock endast vila och äta, har legat i sängen under hela förmiddagen och tittat på tv.. Jag förstår inte hur en veckas vila kan sänka kroppens tålighet mot hård träning och gör träningsvärken så sjuk.. För det är det enda jag kan komma på som anledning till veckans träningsvärk..

Det blir då en lugn dag för mig, hoppas ni andra kan röra på er, hörs imorgon!
OUT


4 kommentarer:

  1. Dude, blir du aldrig övertränad, typ förkyld, slemmig hals osv?

    SvaraRadera
  2. Tjena,
    Har inte varit farligt alls sen jag kom hem från USA och började träna 2/1.

    2dagar träning 1 vila osv, får tillräckligt med vila när jag tränar så :) Har nog varit borta max 1 vecka på 1 år då jag känt mig krasslig =)

    SvaraRadera
  3. Samma sak för mig just nu... ENORM träningsvärk i vaderna sedan flera dagar tillbaka. Vaderna blir extra outhärdliga också då man knappt kan ta sig upp som du skrev.

    Passande att man var tvungen att ta sig upp till luleå och inreda nya lägenheten -.- det gillade inte vaderna kan jag lova!

    SvaraRadera
  4. Mmm men just för vaderna är det alltid bara "dryg" träningsvärk.. Inte så att jag har problem att gå.. Som med mina quads och hams.. Men idag känns det bättre, men vi får se om jag tränar klubborna eller om jag låter dem vila!

    Haha det förstår jag att dom inte gillade mannen =D

    SvaraRadera