torsdag, augusti 05, 2010

Motivationen ökar ännumer!


Det går bara bättre och bättre, dagens ben och vadpass gick som de 2 senaste passen, mot skyn och vidare!

Tror man kan säga att det var 9/10 på motivationsradarn idag, och det var länge sedan jag kände mig så glad och exalterad att dra till gymmet! När jag gick hem så tänkte jag.. Jaha.. Nu måste jag vänta till imorgon innan nästa pass =/ hehe som att dagens höjdpunkt var över och jag ville ha mer av den!

Men jag får göra det bästa av situationen och äta mängder med protein och göra allt perfekt inför morgondagens axel och tricepspass!

Gjorde en liten ändring under dagens pass och började med knäböjen istället för liggande enbenspressarna. Brukar egentligen oftast köra så, men ändrar och slänger om ibland så det blir intressantare :)

Uppvärmning 8min på cykel.

Knäböj:
60kg x 20+
100kg x 15+
140kg x 10+
180kg x 4

Liggande enbenspressar:
40kg x 18
60kg x 16
80kg x 12
100kg x 9

Sittande pressar:
80kg x 15+
120kg x 15
160kg x 12 x 2 droppar:
120kg x max
80kg x max
40kg x max SLUT med ben!

Vaderna vart det 2 övningar för idag!

Liggande vadpressar:
80kg x 13
120kg x 13
160kg x 13
200kg x 12 mina ben skakade under vadträningen, har inte varit med om nått liknande faktiskt!!
Inga superset nu heller, eftersom jag gick på en till övning!

Stående vadpressar i hacklift:
40kg x max
60kg x max
80kg x max... Nu kunde jag inte ens träna mer, även om jag skulle velat.. Vaderna och benen skakade otroligt mkt, även om jag stretchade ut dem mellan setten!

Så det vart ner på nedervåningen och 10 minuter stretch och sedan hade jag samlat energi att gå hem!

Är riktigt nöjd med dagens pass, kör i ett hejvilt tempo som vanligt, men går upp lite på vikterna, går ner lite i utförande på de tyngsta vikterna!

Som sagt, axlar och triceps imorgon, can't wait, see you then!
OUT!

4 kommentarer:

  1. Skakande ben, det lät ju inge vidare du :D

    SvaraRadera
  2. Haha vettefan va det var.. Lite utkörda var dom iaf =D

    SvaraRadera
  3. damn!! kollade dina bilder- vilken utveckling! imponerad =)

    SvaraRadera