onsdag, augusti 11, 2010

Rygg och Vader!!

Idag vart det ett sent pass för mig, i alla fall senare än vad jag annars brukar göra under sommartid!

Innan passet var jag faktiskt och köpte en NO Xplode på gymgrossisten mitt i stan eftersom de hade specialpris på den! 329kr eller vad det var, vilket jag tycker är helt OK!

Efter passet stack jag och tankade Tinas bil och sedan till Ica för att hämta ut mitt FIN FINA paket som jag fått av gymvaruhuset! Tacka gud för att dom finns! De tvekar inte att sponsra i svåra tider så länge de ser och märker att man är seriös och vill komma nån vart inom sin "sport"!

10 burkar Omega3, 5 burkar MultiFX, 3 Påsar Glutamin, 2 EAA FX, 2 Leucin FX, 1 Casein FX, 10pack Isolat FX! Gud så glad jag är! =) Gymvaruhuset är utan tvekan den bästa internetshoppen för Svenskar!

Nu vidare till mitt pass!
Det får betyget 9/10, räcker inte helt till en 10, lite för dålig fokusering på övningarna, men annars!

Rygg:
Chins:
11reps
10reps
9reps
9reps

Stångrodd:
60kg x 20+
80kg x 15+
100kg x 14
120kg x 10 droppar:
100kg x 6
60kg x 10

Latsdrag brett:
30kg x max
40kg x max
50kg x max
60kg x max droppar:
40kg x max.. Här var jag otroligt svag idag.. All must hade gått ut från de tidigare övningarna!

Latsdrag smalt reversegrepp:
40kg x max
50kg x max
60kg x max
40kg x max
30kg x max

T-Barrodd:
30kg x 20
45kg x 17
60kg x 15
75kg x 13
90kg x 10

Helt slut i ryggen, skiter i marklyft, är en för stor fjant för dem så det blir vanliga "rygg ups" 4 set!

Vader:
Som vanligt liggande i benpressen:
80kg x 20
120kg x 15
160kg x 13
200kg x 11 droppar:
160kg x 6
120kg x 6
80kg x 7
40kg x 10+

Kommer hem och äter lax med potatis och en proteindrink med glutamin och kreatin!
Tack för idag, imorgon BEN TUNGT!
HÖRS DÅ!
OUT! 

8 kommentarer:

  1. Man måste bara ÄLSKA att träna ryggen. Finns oändligt många variationer!

    Får du välja helt själv vilka produkter de skickar till dig från gymvaruhuset?

    SvaraRadera
  2. Oja verkligen! Jag har dock typ vader som favoritgrupp just nu faktiskt =D

    Nej, utan det är FX jag fick välja bland =)

    SvaraRadera
  3. Najs leverans och najs pass ;) Alltid kul med såna där leveranser, speciellt om de är gratis.. fick själv hem 2kg kasein, 4kg vassle och ett snyggt linne från betterbodies från gymvaru :) Och inte nog med det var farsan snäll och sponsra med 8kg vassle, så nu står man sig!

    Måste vara guld värt med gymvaru som sponsrar dig lite grann med det du behöver!

    SvaraRadera
  4. Kör du stångrodd brett eller smalt? dvs att du håller in armarna så mkt du kan mot kroppen eller lite vinkel?

    SvaraRadera
  5. Tjena fredrik:
    Härligt hörru, fan va bra gymvaruhuset är och vad dom verkligen vill hjälpa de som e seriösa :) Så det ska va!!

    Farsor är otroligt bra dom med, min skulle betala halva mitt gymkort i år också! =)

    Dom är guld, som du också märkt! :)

    SvaraRadera
  6. Jag kör stångrodden ganska smalt, nån dm max från kroppen på båda sidorna! :)

    SvaraRadera
  7. Börjar bli dags för ett nytt inlägg david! :)

    SvaraRadera