torsdag, oktober 28, 2010

Benpasset!


Ojoj, nu var man ute i sista sekund än en gång, kom till gymmet ganska precis 20.30 så det var en hel timma man hade på sig innan man skulle vara utanför låsta dörrar!

Och det vart precis som vanligt, fick avsluta vaderna under tiden jag klär på mig ytterkläderna, dock så var det så lite vila mellan setten så vaderna fick stryk ändå ;)

Träffade Jörgen på gymmet, han hade dock tränat ett bra tag och hade få övningar kvar, och jag som hade bråttom var väl minst sugen på prata av oss två. Var mest bara att hälsa på varandra sedan börja böja på knäna!

Passet:
Knäböj x 8set
Liggande benpressar x 8set
Utfall i smith x 3 set

Vaderna:
Sittande vadpressar i manskin x 7set

Svårare än såhär behöver det inte vara under diet, eller bulk för den delen heller.. Men ha i åtanke att jag har 2 benpass på schemat =)

Något som kommer bli intressant, dock vet jag ju redan hur hemskt det kommer att bli är hur ont jag kommer ha i låren imorgon! Hann ju inte med att stretcha eftersom dom stängde och jag glömde stretcha när jag kom hem eftersom jag var så arg på det dåliga vädret...

5 kommentarer:

  1. Sjukt imponerande fysik, trodde verkligen inte du var junior på grund utav all massa!

    Du borde inte låta Axon lägga upp bilder på dig på bloggen, han är ett skämt inom sporten!!

    Lycka till nu!

    SvaraRadera
  2. hur många reps&set brukar du köra under uppbyggnadsperioder?

    lycka till :)

    SvaraRadera
  3. Kör ganska lika som jag kör nu, kanske lite mer set = mer reps :) Fast högre vikter än vad jag gör nu!

    SvaraRadera
  4. okej vad ligger du på för reps antal då? Ser bara att du skriver antal set. Du har grymma lår:)

    SvaraRadera