onsdag, oktober 27, 2010

Hallååå!

Ett sent litet inlägg innan dagens Ben och vadpass, men tro inte jag skippat kardion bara för att jag inte bloggat direkt efter ;)

Har fått i mig några ägg (6st), en överfull djuptallrik med jumboräkor och en stor pastatallrik + 2 proteindrinkar.. Ätit ganska dåligt med andra ord idag.. SKÄRPNING! Något som jag gillar med att äta räkor är att man bara tar fram dem kvällen innan, sedan är de klara att äta upptinade, utan tillagning och tjafs!

Men innan passet ska jag tryckt i mig en kyckling och ris tallrik innan också har jag tänkt.

Ganska nyss valde jag poseringstyp och poseringsmusik till det fria programmet, och jag tror det kommer bli kanon och roligt att få visa upp det. =))

Väntar på mitt Tripple Protein från WNT i skrivande stund, och har slut på Isolate FX.. Så ja.. Jag äter Star Nutritions Whey-80 just nu.. Känns väl inte så bra, och min mage fuckar upp efter några dagar av detta protein! Hoppas jag får hem Tripple imorgon eller måndag!

Har tänkt att träna kring 19.00, då är det nog bäst att jag sätter igång med matlagningen så man inte behöver dra direkt man ätit.

3 kommentarer:

  1. har du något nytt axel pass?

    SvaraRadera
  2. Men ååå ja vill också ha räkor! :( Ska allt köpa en påse i helgen tror ja ;P

    SvaraRadera
  3. Hmm ja jag kör faktiskt lite annorlunda på axlarna nu sen några veckor tillbaka.
    Imorgon tränar jag axlarna (Fredag) så då kommer du få se hur det går till =)

    Haha mjo räkor är så jäkla gott, dock när man har majonäs, bröd, bakad potatis osv till.. Inte bara käka räkorna upptinade med fiberpasta haha ;)

    SvaraRadera