fredag, oktober 29, 2010

Gårdagen


Igår kände jag mig riktigt knäckt på många sätt.. Kände mig lite sjuk, lite feber, stressad, allmänt kass. Så jag tog mig en lugn cardio utomhus runt 50-60 minuters lugn gång och försökte samla mig och slappna av.

Det fungerade bra, men jag tog en vila från träningen för att inte åka på någon onödig sjukdom. Idag känns det mycket bättre och därför blir det att träna Axlar, Triceps och vader. Har kört cardio och ska ta och laga mig lite rostbiff med ris nu!

Har fixat fram mitt poseringsprogram och musiken, så nu är det bara att nöta med ca 6 veckor kvar till tävlingen! Tror det kommer bli en bra fri posering. Fick även hem ett paket med 9kg Tripple protein och Pumped tabs från sponsoren WNT/Twinlab + 5 shakers, det var väldigt uppskattat. Jättegott protein dessutom! 

Alla som bor i Umeå tycker jag ska ta och se GRATIS hockey på Arenan mellan Björklöven och TSK, två umelag, det ena bättre än det andra, dock har båda hjärtan så det kommer bli en bra match. Håller dock på Teg just för att lillebrorsan lirar där, annars hejjar jag såklart på löven =)

5 kommentarer:

  1. fan vad du jobbar på bra ! kan du fixa en ny film snart??:P

    SvaraRadera
  2. hehe måste man faktiskt när man ska hålla på med sånt här :)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med anonym, dags för en ny film! Mata dina fans david :)

    SvaraRadera
  4. Bra initiativ, våga vila!

    SvaraRadera
  5. Jo jag brukar vara bra på känna när kroppen fått ta för mkt stryk innan jag "skadar" mig eller blir övertränad.

    SvaraRadera