söndag, oktober 31, 2010

Sunday, less than 6 weeks out!


Tjenatjena!
Igår var jag 6 veckor ut från luciapokalen, känns ganska bra, skulle vilja vara i lite bättre form så man slipper fundera på hur allt kommer gå. Men det är sånt som hör till inför tävlingar!

Har varit ute imorse och gått i det fina höstvädret, och jag var inte ensam, väldigt mkt folk som var ute och tog sig frisk luft!

Det verkar som att vi bara blir två personer som sticker iväg till gbg så det är inte lönt att ta bilen för att tjäna slantar, utan ikväll kommer jag och Jörgen att beställa flygbiljetter och boka vandrarhem. Flyget var typ 200kr dyrare än tåget så det är inte så mkt att tänka på enligt mig. Dock kanske 2 andra från gymmet också ska med ner, Jocke och Jimmy, så det blir najs om dom också följer, ju mer ju roligare!

Drar ner till gymmet kring 18 tiden för att köra igenom magen och korsryggen, sedan är dagen slut med träning iaf =)

Hoppas ni kör på hårt, så återkommer jag imorgon när jag har bröst och nacke på schemat :)
OUT

4 kommentarer:

  1. Man blir grymt inspirerad och taggad när man läser din blogg, hittade till den igår. Kör hårt på Luciapokalen! Du har utvecklat en grym fysik och vet verkligen vad du gör. Verkligen en inspirationskälla. Är 18år och tränat i tre år nu (varav 2år discoträning) och suktar också efter Luciapokeln. Har du någon koll på vilken ålder som gäller för junior på skkf's hemsida står det bara om viktregler (classic bodybuilding) men är jag inte helt ute och cyklar så är väl junoir 19-23?

    MVH
    En riktig gymråtta

    SvaraRadera
  2. Tja David!
    Såg att du skulle titta efter vandrarhem i Göteborg. Vill bara tipsa dig om Göteborgs vandrarhem på Möndalsvägen 23. Typ 1,3km från Svenska mässan och kostar runt 300 kr natten. Tyckte att det var jäkligt bra när jag bodde där. Lycka till och kör hårt!
    Mvh Tobias

    (tobias_allanson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  3. Tjena mannen, härligt att du blir inspirerad och taggad av bloggen! jag ska köra riktigt hårt och ta hem pokalen till Umeå hah =)
    Låter som att du tränar som jag gjorde i din ålder, hoppas du fortsätter seriöst nu i framtiden! Junior är iaf upp till 23 år har jag för mig =)

    SvaraRadera
  4. Tjena Tobias, Tack ska du ha för tipset, var just på väg att boka det vandrarhemmet, men hittade ett hotell som var snäppet bättre tycker jag =) Lite närmare, det ingick internet och frukost dessutom!! =) Tack dock, sjukt najs med bra respons och tips!

    SvaraRadera