måndag, november 01, 2010

Bröst och en massa fixat!


 Tjena mina vänner!
Kämpar på med träningen, cardion och dieten såklart, men har också fått fingrarna ur och bokat flygbiljetterna och även hittat ett helt jäkla OK hotell! Det har allt vi behöver för ett pris som endast var 300kr dyrare för oss 4 pers än vandrarhemmet jag fick tipsat om i det tidigare inlägget!

Dock ingår det hotellfrukost, internet mm i detta hotell, vilket det inte gjorde på vandrarhemmet! Känner mig som en snål men dock smart norrlänning när jag gjort dessa klipp! Fick flyget tur och retur från Umeå för endast 1777kr/pers!

Coachningen under tävligen kommer skötas av ingen mindre än vår svenske kända träningsprofil Martin "Axon" Löwgren. Han tävlar ju för samma team som mig, och vi börjar känna varandra mer och mer, så det känns rätt att låta han vara mitt moraliska stöd under Lucia och fitnessfestivalen!

Känns som en hel del jävla skit lyfts från mina axlar ikväll, när jag fixat med boende och resa.. Nu blir det full fokus på tävlingen och ge min/mina motståndare en rejäl match (endast jag och en till som anmält oss fortfarande).

Är i bra form, riktigt bra form.. Dock håller jag vatten och fett? runt lovehandles och under naveln än.. Känner mig säker i ena sekunden och osäker i andra.. Bara kämpa på vidare, och jag börjar ju med ishavsfisk från och med idag, så jag tror nog att jag ska få bukt med detta problem!

Idag har jag tränat bröst och nacke, hade tänkt att träna vaderna också, men dem hade jag kört igår och i förrgår så nej, de fick vila!

Bröst:
Lutande hantellpress: 5set
Liggande hantellpress: 5set
Hantellflyes: 4set
Lutande bänkpress: 3set
Flyes i cable: 5set

Nacke:
Hantellshruggs: 3set
Stångshruggs: 3 set

Körde lite extra gång 10 minuter på bandet i full lutning och sedan cykla hem!

En fullspäckad dag, imorgon tränar jag rygg och vader, troligen har jag fixat filmkameran då, så nog kommer det upp ett pass imorgon eller på onsdag då ;)

Hörs tills imorrn,
OUT!

5 kommentarer:

  1. Kul med martin som coach :) Ser fram emot filmen också, förväntar mig blodigt allvar med failure varje set ;)

    SvaraRadera
  2. Jodå, riktigt najs.
    Hahah klart, finns det nått annat 6 weeks out lr?! ;)

    SvaraRadera
  3. Hej hej!

    Kul att följa din träning!

    Tänkte även fråga vad du pluggar/jobbar med när du inte tränar?

    mvh/marcus

    SvaraRadera
  4. Har jag förstått rätt att du ska iväg på en tävling snart?

    SvaraRadera
  5. Tjena Marcus, Just nu gör jag ingenting, hoppade av skolan för att jag verkligen inte hade någon motivation alls kvar efter Gymnasiet, och jobb söker jag för fullt här uppe!

    Maj:
    Precis, ska iväg på Luciapokalen 11-12 December i gbg!

    SvaraRadera