måndag, november 29, 2010

Sista tunga benpasset!


Idag vart det ett sent benpass, och det är nämligen mitt sista tunga benpass inför tävlingen, och jag kan inte klaga på de senaste passen! Både gårdagens ryggpass och dagens benpass har varit förstaklassiga 9/10 måste jag säga.. Känner mig starkare och har mer tryck nu än någonsin tidigare under denna diet, och detta beror på att i lördags började jag med att salta och dricka en massa vatten inför vattentömningen nästa vecka! =)

Synd att det inte varar så länge med andra ord denna lilla saltning, men oj vad kul det är och kommer bli att träna de sista dagarna! =) Dock är det drygt med -16 grader flera dagar i rad när man går till och från gymmet (1km +) 2 gånger per dag! Dock får jag mig cardio bara där, så man får inte klaga naturligtvis! Perfekt sträcka när man tänker efter!

Kan knappt vänta nu känns det som, man kommer få träffa mr. olympia Jay Cutler om mindre än 2 veckor + Toney Freeman som jag såklart känner "mkt" för eftersom han är i min höjd, dock bara 33kg mer muskler hehe!

Poserade riktigt länge igårkväll, över en timma vart det i alla fall. Det kommer det också bli ikväll för mig, börjar verkligen förstå hur viktigt det är med att poseringsträna och hitta den bästa "posen" av de poser som finns, den som just passar din struktur bäst osv.

Hoppas ni kör på hårt, och att ni som ska till tävlingen taggar lika hårt som mig!
Nu kör vi in i det sista mina vänner, let's gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar