torsdag, december 02, 2010

Sista axlar triceps igår och sista biceps och lätt ben idag!





Tjena allesammans!

Nu är det verkligen inte långt kvar, om en vecka ska allt vara klart och packat, slutat dricka vatten, börjat kolis ladda och bara försöka känna lugnet.. Men än så länge är det bara att dricka på och käka salt ;)

Båda passen har gått riktigt bra, axlarna börjar se riktigt bra ut, likaså triceps.. Känns som att formen toppas ganska bra till tävlingen, och gör den det.. Så är det så jäkla otroligt med tanke på att det endast är andra dieten och inte haft någon hjälp alls!

Fint med ådror över benen och överkroppen idag när jag pumpade biceps och benen efteråt.. Kör som vanligt i ett väldigt högt tempo nu under dieten, förutom då jag tog en liten prat-paus, medan jag väntade på att få krafter under halva passet.

Dessutom stretchar jag två gånger per dag just nu, en gång efter kardion och en gång efter träningspasset. Jag känner mig så grymt hälsosam och mår jättebra i musklerna och lederna p.g.a. detta, MKT bättre än under offseason!

Har tränat posering sen i lördags eller söndags varje kväll, någon timma i alla fall och det har verkligen givit resultat. Så det ger mig verkligen motivationen att fortsätta med den träningen också, har fått hjälp av Anne som de som hänger på bodyforumet säkerligen vet vem det är =) Hon är ju svinduktig på allt inom bodybuilding, och inte minst poseringen.

Imorgon har jag en skön vilodag, men jag kanske tittar in och skriver några rader! Annars för ni ha en trevlig fredag, så hörs vi på Lördag då jag pumpar bröst och nacke!

Lets gå! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar