fredag, november 26, 2010

Tjoho!


Nu börjar allt kännas mkt bättre igen, sjukdomen känner jag inte av längre, har tränat som vanligt sedan i måndags så har snart kört igenom hela kroppen en gång =) Börjat få upp trycket till det normala, och mina pass har varit minst lika bra som tidigare!

Har inte tappat någon styrka, dock åt jag lite kasst eftersom det var så jobbigt att äta under magsjukan. Har väl troligen lagt på mig liite fett extra, men istället fått upp förbränningen rejält. SÅ kan tänka mig att jag inte kommer hämmas av sjudomen till tävlingen =)

Imorgon är det 2 veckor kvar och jag kommer starta med att "salta upp" mig och dricka en massa vatten, för att sedan köra en rejäl tömning så att jag blir torr och hårdare! =)

Idag ska jag träna bröst och nacke, ska bli sjukt skönt att få brösten fyllda igen, känns som att dom krymt =/

Nu kör vi på sista två veckorna, sedan får vi se hur allt slutar! En annan riktigt rolig grej var att jag såg att vi nu är 7st anmälda på +80 klassen, ju mer ju roligare!! =)

Hörs av imorgon eller ikväll =)
Ha en bra träningsdag!

3 kommentarer:

  1. Fan va nice att du är tillbaka på banan, sjukdomen ser inte ut att ha gjort dig något illa, ser bra ut i dagsläget.

    Se till att vässa formen ytterligare nu och nöt poseringen som bara sjutton.

    Baaaaam brother!

    SvaraRadera
  2. vilka STORA ben du fått pojk! Du kommer vinna! Du är genetiskt överlägsen :) Är du nervös inför tävlingen? kanske inte? du vet ju att du kommer vinna :) ... ////en annan genetisk vinnare

    SvaraRadera
  3. Till Jani:
    Tacka fan för det, tur att jag inte behövde vara sjuk så länge, och att jag kunde trycka i mig mat trots att jag inte ville!

    Dock vart det väl nått eller två mål som var "lite" fuskmål, men hellre det än att vara utan kände jag =)

    Nu kör vi sista mannen, så ses vi där nere!! BAAM!

    Till genetisk vinnare:
    Tack har nött på dem ordentligt i 2 år nu, 2 dagar i veckan ca, så det har givit resultat som jag inte kan förneka =)

    Är såklart nervös, alla 7 deltagare ser jag som hot och jag kommer måsta göra mitt yttersta nu sista två veckorna för att känna mig lite lugnare =)

    SvaraRadera