söndag, november 21, 2010

Tråkig update!


Hallå...
Som vissa av er som är vänner med mig på facebook redan kanske vet.. Har jag drabbats av vinterkräksjukan på allt som gått emot mig denna otroligt negativa diet.. Känns som att allt går emot mig just nu, när det kändes som bäst förra veckan, formen, hade börjat sola osv osv, så blir man på torsdagen riktigt illamående.

Slutade med att jag spydde runt 8 gånger under den natten, dock har jag inte behövt spy sedan dess, dock är jag yr och lite illamående och har inga som helst hungerkänslor.. Men jag kämpar på så gott jag kan med att äta, men det är och går inte lätt.. Idag har jag dock hunnit får i mig 1 EAA drink, 1 proteindrink, 4 ägg, 2 port. pasta och tonfisksallad.. Och det kommer mer innan dagen är slut.. Tror jag börjar med min cardio imorgon, måste starta nu igen om detta inte ska gå helt åt skogen.

Jag fick dock beskedet att jag får tävla på Lucia, men att jag nu vet reglerna i framtiden i alla fall!
Så nu gäller det bara att bli 100% frisk innan jag kan börja hammra på vikterna igen tills tävlingen, tror att jag är reda på tisdag igen!

Det kan INTE bli sämre än vad det varit nu, så jag har i princip en uppförsbacke nu om man ska se nått positivt i detta i alla fall.. Nu de närmaste veckorna kommer det bara vara bodybuilding som gäller, posering minst 1 timma per dag, träning, cardio, äta osv osv :)

Låt mig vakna upp 100% imorgon redan, snälla!
Hörs imorgon iaf, tack för mig
Out

2 kommentarer:

  1. Trist... du kämpar ju på så gott du kan iaf. Håller tummarna :)

    SvaraRadera
  2. Krya på dig, du har en sjukt bra fysik! Lycka till med preppen nu, 18 dagar kvar (19 før mig:)! Hærligt att du får tævla, man hoppades ju innerligt att de skulle fræmja tævlandet i Sverige, vilket ju nu verkar vara saken... Kør hårt nu, bara att fælla ned pannbenet!

    Olof

    SvaraRadera