fredag, november 12, 2010

Vila och sånt.


Har haft vila från allt, utom kardion förstås, dock vart det inget att vandra till gymmet och köra lite där, utan var ute i friska luften och gick på elljusspåret bakom ishallen i 60 minuter istället.

Lunkade på i ett skönt tempo och spände baksida lår och vader i varje steg.. Måste försöka fixa till det så gått det går i mina problemområden där bak hahah xD.

Idag har jag testat en ny fettförbrännare som jag fick av Jocke på budofitness igår, ska köra med den nu dieten ut och se om det händer någonting extra =). Fick även 2st burkar av "Celsius" som är en slags "fettförbrännar" och energidryck.. Det står att den förbränner upp till 100kcal per drink, detta vet jag ingenting om, men den var god att smutta på och man vart pigg av den.

Sedan har jag skött kosten precis som man ska idag, och imorgon har jag ätardag så ingen skada skedd från den kassa gårdagens kosthållning =)

Sen ryktas det att Martin "Axon" Löwgren är på "norrlandsturne" i Sundsvall och kommer till Umeå imorgon, så vi kommer troligen dra ett pass ihop på USM. (Om han nu inte glömt träningskläderna mot förmodan) haha.

Själv ska jag träna axlar och triceps, får se vad han har på sitt schema :) Ska då bli kul att träffas in real life för första gången, och höra vad han tycker om min form nu 4 veckor från Tävling.

Det var väl allt för idag skulle jag tro, blir en lugn fredagkväll för mig, hoppas ni tränar på och kört som ni ska, sköt er ikväll så hörs vi imorgon! =)

CIAO

6 kommentarer:

  1. shit var synd att jag inte är i umeå i helgen.. Då hade jag klampat in på USM och skakat två stora killars händer haha =)

    SvaraRadera
  2. Hahah exakt, det var lite kasst att du inte var ;)

    SvaraRadera
  3. Ska du vara hemma i umeå kring jul? Tänkte ta några pass på USM då nämligen, och det skulle vara riktigt kul att träffa dig :)

    SvaraRadera
  4. Jajjemen, kring Jul är jag hemma, bara att höra av dig då det närmar sig att du ska till Umeå =) Då kör vi ;)

    SvaraRadera
  5. Ska du bränna fett bäst rekommenderar jag ett hoppass efter promenaden för att aktivera lipolysen.

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Första gången för mig här, så jag kan ha missat något, ligger du i fas inför tävlingarna? Vilken viktklass tävlar du i?
    Trevlig helg!!

    SvaraRadera