fredag, december 03, 2010

Sitter och äter!


Har vila idag. Men har såklart kört den dagliga cardion, och man sitter och äter ris och kyckling framför datorn. Börjar bli i bättre och bättre form, trots att jag dricker så mkt vatten och äter så mkt salt, tror det kommer bli perfa när man drar ner på saltet på tordag och börjar ladda med kolisar på fredagen medans man samtidigt slutar dricka =)

Poseringarna sitter bättre och bättre, känner mig säkrare och därmed också starkare på något sätt! Imorgon drar jag ner på kolhydraterna till ca 50-70% av det jag äter nu, höjer där med proteinintaget ytterligare under kvällen så att jag inte tappar viktiga kcal (som jag endå inte räknar) hehe ;)

Annars så tränar jag mitt sista pass bröst och nacke, och jag hoppas det blir ett kanonpass som de tidigare i veckan har varit tack vare saltet och vattnet jag laddat med! =)

Hoppas ni alla kör på galet bra så hörs vi imorgon!
BAAM!

1 kommentar:

  1. Lycka till! Fy fan, håller några tummar för dig.

    Mvh. Albin, F.

    SvaraRadera