tisdag, december 21, 2010

Nytt uppladdningsmål innan träning & stöörd träningsvärk efter gårdagen!


Gårdagens bröstpass gick ju som jag skrev igår sjukt bra, med så många övningar och reps och set är det väl kanske inte så konstigt. Kände redan på kvällen att jag började få träningsvärk (vilket är ovanligt för min del), och idag har man gått runt och skrattat för att det gör så ont när man lagar mat och gör sina sysslor.

Annars går jag omkring och mår sjukt bra i kroppen, är duktig på stretcha det mesta varje gång efter träningen, och dessutom har jag ett ständigt tryck och känsla i kroppen.

Gårdagens uppladdningsmål fungerade riktigt bra, och jag kände mig riktigt pumpad och svullen under passet. Tog mig då en banan och lite nötter. Idag har jag tagit det till en ytterligare level och kör med 2 bananer, 2 dl jordnötter, 1dl proteindrink och en klunk rapsolja och naturligtvis vatten på det :) Målet innehåller ju en hel del av allt man behöver under sina pass, protein från proteindrinken och nötterna främst, kolhydrater från banan, och fett från jordnötterna och rapsoljan!

Tror det kommer bli ännu bättre idag, och det behövs när man har tungt rygg och vader!

Hoppas ni är lika taggade som mig eller ännu mer för dagens pass,
kör hårt nu så hörs vi sen!
MVH
David Sävenberg,
OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar