onsdag, december 22, 2010

På många populära bloggar använder man...




många bilder till varje inlägg, och ibland otroligt lite text.. Nu tänker jag främst på de allra mest populära som handlar om tjejer runt 20 års åldern som endast skriver om sitt liv i lyx och glamour.

Därför ska jag också lägga till lite mer bilder ibland, och se om jag får mer läsare pga av det :)

Idag har jag haft vila från styrkan, men när min sötnos Tina skickade ett glatt sms och frågade om jag skulle träna, så kunde jag ju inte säga nej, så det vart snabbt i med en proteindrink och lite rapsolja och sedan vart det ett välbefinnande-pass med cardio och en massa stretch!

Och att Mikael Andersson (vinnaren i både Decembercupen -80kg och overall + Luciapokalen -80kg) kommenterade min redan tappade form över Facebook gjorde det inte svårare att lägga till dagens pass ;)
Men naturligtvis hade jag tränat ändå, mår ju så jäkla bra av cardio!!

Dessa pass är verkligen bra för välbefinnandet, man lyssnar på den musik man tycker är bra, man hamnar inom sig själv och blir lugn.. Man kanske planerar sina dagar som komma skall, och helt enkelt varvar ner. Stretchingen gick också jättebra, har fortfarande träningsvärk i mina ben från fredagen, så jag tror inte jag kommer förlora massa i dem bara för jag tränar 1 gång i veckan numera :)

Efter en hel del stretch i runt 20 minuter vart det på slutet lite poseringsträning som jag verkligen börjar tycka är jätteroligt! Dock inte poseringsträning med de obligatoriska poserna, utan mer träna på snygga poser till det fria programmet och balans i snygga övergångar. SKITKUL! =D

Just nu steker jag griskött och ska lägga ner fiberpasta i kastrullen, det ska bli smarrigt och trycka i sig snart =)

Hoppas alla mår lika bra som mig, och att ni börjar känna att Julen är på gång!

Är jätteroligt när man är hos Tina och ser hennes (snart) 3 åriga dotter kolla in julklapparna under granen och gissar vad det är. Hon kom med ett litet paket och frågade vad jag trodde det var, och jag svarade att jag trodde det var en liten hundvalp, och det tyckte hon också var en bra gissning hahah xD Skitkul med jul när man är kring småttingar :)

Hoppas ni har en fortsatt asbra dag, så hörs vi imorgon när vi går in på Axlar och Triceps plus vader!
Det kommer gå hett till, och väldigt hardcore kan jag lova, häng med då!

MVH
David Sävenberg,
I er hårt tränandes tjänst
OUT

6 kommentarer:

  1. tjena ! grym symmetri ! keep it up :)

    har du nått jobb? eller har jag missat att läsa om detta :)


    mvh !

    SvaraRadera
  2. Tjena,
    Tack ska du ha, symmetri är något jag är ute efter som du förstår. Utan den tycker jag inte det är bodybuilding över huvudtaget =)

    Nej tyvärr har jag inte det, söker på men ej fått nå svar tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Jävligt kul att läsa när du är så förälskad i träningen som du verkar vara nu! Keep it up, framtiden väntar!

    SvaraRadera
  4. Tjena Per,
    Skönt att du tycker det, kan lova att det är roligt för mig också ;D
    Ofc I will keep it up, I will increase it up!

    SvaraRadera
  5. Jag håller med Per fullständigt! Riktigt kul att läsa när du skriver som du gör... Även kul med enmassa bilder!

    SvaraRadera
  6. Nice då fortsätter man väl med det då ;)

    SvaraRadera