fredag, januari 14, 2011

Jul, nyårs och semesteruppehållet över!



Skämt åsido, har verkligen känns riktigt drygt att blogga på senaste, så därför vart det en liten paus nu i Jul, nyår och början av 2011. Men nu är jag på G igen!

Känner verkligen hur bra det skulle sitta med ett riktigt jobb nu, en polare har fixat ett snöskottningsjobb fast som endast är vissa dagar, och har inte än behövts.. Så det är minst sagt ej regelbundet, kanske blir nått till nästa vecka istället!

Annars så ringde några från Student Consulting och undrade om jag kunde komma på arbetsintervju på Onsdag nästa vecka klockan 10.00. Vilket jag gärna gör, och hoppas att dem kommer vara intresserade av mig!

Jobbet är ett telesupport jobb inom telecom, tycker det låter helt ok, och jag är ju själv teknik och datorintresserad så hoppas verkligen på det bästa!

Här ovan har ni videon från Luciapokalen och min fria posering, hoppas ni gillar den.. Fick lite bråttom in på scenen och var väl lite nervös, den vart inte 100% men iaf 90 och tycker publiken gav ganska bra feedback på applåderna ändå!

Längtar redan till nästa tävling,
Imorgon har jag vila, idag tränade jag ben och vader.. Mest intressant där var väl att jag stannade längst nere med 200kg på ryggen i knäböj, men det gick bra som tur var :)

Tror det blir cardio imorgon,
hörs troligen då, annars blir det ett inlägg på lördagens pass!

Hoppas ni e nöjda som velat att jag skulle styra bloggen igen haha, det är bra att ni pushar på!

1 kommentar:

  1. Då du deffar -
    Vad gör du exakt?

    Har sett bilder på dig under deff på ''Utvecklingsbilder'' och skulle uppskatta att få veta vad du gjorde för formen ,nu när jag själv ska deffa. T.ex hur du gjorde innan tävlingen du just deltagit i.

    Tack!

    SvaraRadera