fredag, januari 14, 2011

Nu har man lagt på sig.


Som rubriken lyder så ja.. Jag har lagt på mig en del under naveln, nu är det inte tunn hud, utan har blivit en liten bula... Tycker det gått lite snabbt, jag har ju inte ens försökt att "bulka", undra om inte tonårs-metabolismen försvunnit för mig också!

Börjar känna mig gammal i och med detta, dock tror jag att det kan bli lättare att lägga fett på sig då man en gång har gått upp väldigt mkt (som jag gjorde förra året). Blir ett mindre cardiopass idag, kanske kommer upp en formbild ikväll eller imorgon, vi får se!

Tills dess,
Kör hårt idag så hörs vi imorgon!
OUT

2 kommentarer:

  1. Tjena! Jag har en fråga. Har precis påbörjat min diet period för att bli av med fettet runt magen främst :) är man tvungen att köra cardio varje dag då? går det bra att ha en ätardag? tacksam för svar! Mvh Marcus

    SvaraRadera
  2. Hur mycket väger du nu då?? =)

    Super bra blogg =)

    SvaraRadera