tisdag, januari 31, 2012

2 nya rekord och fina grejer på G!

Ska dra iväg och kolla lite grejer på Jysk om 45 min med Jensa!

92" motorstyrd duk på ingång!!


Mitt kompletta ljud är klart!! Dock saknas min onkyo förstärkare på bilden =/ (vart utvald till årets anläggning av norska ljud och bild 2010-2011) BOOM SON!

Fick denna bild som mms igår av Kramer, kanske finaste namnskylter ever :)


Men igår satte jag nytt pb i marklyft raw (utan straps eller bälte) på 230kg, och klarade väl en 65% av 240 innan jag fick se mig besegrad. I o m detta har jag äntligen sprängt den dryga 220kgs gränsen som jag var på i flera månader!

Mitt andra rekord var på 3e övningen då jag gjorde en 12a på maxet av hela magasinet i roddmaskinen med smalt grepp.

Går med andra ord satans bra nu och koncentrationen från igår var det ingen som tog miste på, iaf ingen som var där.

Synd att Danne inte fick se 230kgs lyftet men Pär fick det och det var kul!

Idag släpps mina nycklar ner i min nya grannes brevlåda, Kramer, och på fredag skulle jag få hjälp av Jörgen med inflytt av sakerna.

Nu har jag också kompletterat mina Audiopro blue diamond v.3 med dess tillhörande surroundhögtalare ur samma serie. Nu har jag ett fullfjädrat 5.0 ljud dock har ju mina frontar 2 st 10" basar med separat slutsteg som kopplas in via mina två basutgångar på förstärkaren. Så det blir ett 5.2 system kan man egentligen säga :) (Och det märks kan jag fa-an lova!)

Har också beställt en 92" motordriven duk till en full hd projje jag ska få köpa för ett kanonpris av min kusin. Så jag kommer ha en sjukt rolig liten lägga när allt är på plats ;) (Får dock alltid förvarna om man ska ha riktiga filmkvällar och dessa ska nästan vara ganska tidiga xD

2 kommentarer:

  1. Härligt innlag. Riktigt kul att följa ditt bloggande. Hur financerar du gym, lägenhet och inredningen i lägenheten, om man fàr fràga? :) Tänkte som student màste, man ju spara lite. Men pà andra sidan sà jobbar du ju pà ett bredbandsbolag, eller?

    SvaraRadera
  2. Tack tack! :)

    Jag jobbar som sagt på bredbandsbolaget och jag studerar inte just nu så det är 100% jobb som gäller :)

    SvaraRadera