onsdag, februari 01, 2012

Magont och liknande

Tjenare alla godingar!
Från gårdagens session

Börjar med att säga att jag har min vanliga "magonts-dag" som jag får ca 1 gång på 2 månader, och det slår ju mycket sällan fel dessutom. Har kollat upp det på akuten och på vårdcentral men ingen vet vad det kan vara. Får råd om att inte äta så mkt protein..ehh jo men känns inte riktigt aktuellt för ett problem som kommer ca 6 gånger per år.

Dock kan det ha att göra med att jag blivit väckt ur min sömn senaste 3 dygnen här (hos mamma) för vi renoverar badrummen i hela huset å lite annat drygt. Magen och kroppen blir kanske stressad och irriterad och då får jag smaka på pain som inte går att vända och vrida bort.

Gårdagens pass gick grymt, var sugen på ett till rekord på sittande militärpressar men hade ingen passare så gick inte upp över 100kg. 80kg kändes som luft och gjorde en 14 innan jag gick upp på 100kg och då när jag var riktigt trött droppa jag till 80 igen och gjorde en 10. Grymt kul och skönt!

Jag har slut på kreatin monohydrat och börjar behöva mer protein.. Får kanske ta och springa på budo och fixa för de ören jag har kvar efter allt jag köpt till läggan.

Annars så är det vila idag, och imorgon om allt vill sig till blir det Lätt bröst och fucking big biceps son!

Keep it up,

3 kommentarer:

  1. Grymt innlag som vanligt, hoppas du fàr bort det där med magen!
    Har du lite tipps till mig som nybörjare? Du har ju tränat nu i ca. 5 àr. Jag har precis fyllt 18 och kör pà en 5-split som är rätt intensiv, det vill säga jag kör ca. 6-7 olika övningar med 3 set (mellan 6-15 reps).
    Innan körde jag med 3-split. Har tränat pà gym nu i ca. 2 år.
    Jag är rätt sà inne med träningen, kör pà lite protein efter träningen och äter stortsätt kyckling, ris etc. Är det okej att köra med 5-split för mig. Vad tycker du? Vad körde du med pà när du var i min ålder?

    Tack för svaret och fortsätt träna hårt ! :D
    Du ska veta att du är en stor förebild till mig!

    SvaraRadera
  2. tjena david :) hur ser ett kost schema ut för dig på diet? vore tacksam för lite tips om du har lust. annars kan jag bara säga du e grym, forstätt kämpa ,,, hus =)

    SvaraRadera
  3. impressive physique!

    SvaraRadera