söndag, januari 29, 2012

En del sköna saker har hänt!!

Godmorgon!

Bju på lite bröst :)


Först och främst vill jag säga att jag ÄNTLIGEN fått mig en lägenhet, efter ca 1 års sökning (då jag inte varit medlem länge på "bostaden" och liknande lägenhetsföreningar. Och jag fick mig inte en dålig en heller, absolut inte finaste och lyxigaste. Men mitt i stan! Bara ett stenkast och 2 min gång (med mina långa ben) till vasaplan och centrum :) Vart så glad så jag hoppade omkring när jag fick mejlet xD

Kändes som en riktig lättnad för jag hade precis fått ett nej till en annan som låg på teg nån vecka innan, som i princip var "klar". Idag ska jag iaf skriva kontrakt och inflytt redan på onsdag! Dock blir det fredag när jag jobbar ons, tors!

Träningen har gått stört bra, benpasset i torsdags hade en grymt intensitet och bart max en min vila mellan setten. Vid knäböjen möjligen mer då jag har lite för mkt respekt för dem!

2 st övningar där jag körde endast dropset med 4 set/set så att säga x 4 set... Alltså de två övningarna körde jag 4 set dropset med 4 droppar.. =D

Sen igårkväll tränade jag bröst tungt och nu kan jag gladeligen säga att jag är uppe på mitt max i hantelpressarna.
Klarade nämligen 21 reps på 47,5 orna och nu är det bara att blicka mot 25 reps!

Annars gjorde jag inte så mkt andra sköna vikter utan pumpade på så man fick galet tryck och galen sveda i musklerna varje set :)

2 kommentarer:

  1. Kul David! Grattis mannen ;)

    SvaraRadera
  2. Tack mannen!! :)) Kom upp på inflyttningsfekken vetja ;D

    SvaraRadera