torsdag, januari 26, 2012

Ben och lägenhet? (igen..)

God morgon!

Bild från lätt rygg och triceps i tisdags


Igår hade jag en välbehövlig vila där jag åt 5 stora mål. 3 stora mål med pasta och köttfärsås, en ENORM takeaway-låda med ris och kebab och lite köttbullar med pasta som kvällsmat. Gick också och solade på morgonen innan jobbet, känns riktigt skönt att göra (typ som att man är på diet) och man blir pigg också :)

Känner mig därmed riktigt utvilad och antikatabol, så det kommer säkerligen bli ett bra pass ben och vader idag!

Börjar jobbet lite tidigare än vad jag brukar, så jag kommer måsta gå till gymmet kring 11.00 om det ska bli nån tid till vaderna (vilket behövs!!)

Annars så fick jag ett tips av en mycket god vän och ex träningspartner att en lägenhet fanns tillgänglig i samma trappuppgång som han bor i. Jag skyndar mig för att mejla hans fastighetsägare och nu har jag fått svar att jag ska få komma och kolla på en visning imorgon! Om jag får denna lägga så blir jag inte direkt ledsen, den ligger ett stenkasst från vasaplan och Umeå centrum. SÅ jag hade inte hatat att bo typ 5 min till gym och jobb.

Nu äre mat och snart dra för benen, håll tummarna att jag ska få flytta ut detta liv så jag inte blir som Robert i Alla älskar raymond.

MVH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar