tisdag, januari 24, 2012

Getting pumped up son!

Tjenare!



Har maten på spisen, blir fiberpasta och lövbiff till frukost idag.

Gårdagens bröst och bicepspass var ett mycket intensivt pass då jag började jogga till gymmet vid 12.20 och börjar jobba 13.30. Så det var lite mer än 70 minuters stress/träning. Dock känner jag inte av stressen så mkt utan blir mer bara lite galen och kämpar hårdare så det ska gå snabbare ;)

Kom in till gymmet redan träningsklar så satte igång med lite flyespressar i cablen till att börja med, supersettar det tillsammans med stående bicepscurls med hantlar. Kom upp på en 8a med 32,5 kgs hantlarna och sedan en 3a med 37,5kgs. Typ samma som förra veckan, men har bestämt mig för en 4a på 37orna nästa vecka!

Sen körde jag några superstrikta lätta hantelpressar för bröst då detta är ett lätt pass. Detta körde jag tillsammans med hammercurls. Inga supervikter utan där också bara strikt, inga rekord tagna.

Sista övningen för biceps var z stångscurls och för bröst pumpade jag ur med flyes i maskin.

Skyndar mig in i omklädningsrummet, hinner naturligtvis ta några pumpbilder till bloggen/facebook och sedan in i dusch, på med kläder och gelé och sedan springa till jobbet som tur är väldigt nära gymmet :)

Kör hårt ni som kör, jag ska träna rygg lätt och triceps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar