måndag, januari 09, 2012

Gomorrn!

Börjar med en bild som är tagen då jag var 20 och vägde 123,5kg och hade 51cm armar opumpade. Visst, var rätt fet, men rätt jävla big också xD



Idag måndag börjar jag med en ny dygnsrytm som jag inte haft sedan jag började jobba på B2 eller Bredbandsbolaget om man så vill. (Jobbar där i 11 mån)

Brukar alltid välja att jobba mellan 13.30-22.15 och ja, det gör jag nu också. Men jag väljer att gå upp tidigt och göra bort alla sysslor under morgonen istället för kvällen..Vilket allt för ofta innebär träning till typ 00.00 tiden och sedan direkt hem, äta och spela dator till typ 03 och sedan sova länge. Hinner inte med att typ sola, handla och liknande saker som man tidigare gjort xD

Så nu har jag just ätit, ska springa till solningen för andra gången sen i somras, handla på vägen hem och sedan äta ett till mål för att gå till gymmet och direkt över till jobbet :)

Kommer bli en bra dag, en annorlunda dag, en dag jag tror jag kommer uppskatta mer än att sova bort som jag tidigare gjort! xD

Det blir axlar och nacke på passet, ska bli riktigt skoj!

Mene, Hané!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar